Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujasis „Renault Captur“: devyniasdešimt spalvų derinių ir septyni varikliai

2013-aisiais metais pasirodęs „Renault“ kūrinys – SUV kategorijos modelis „Captur“ gana greitai rado savo vietą tarp pirkėjų. Per 6 metus buvo parduota 1,5 milijono vienetų daugiau nei 90 pasaulio šalių, o dabar „Renault“ pristatė jau antrosios kartos „Captur“. Taigi, kokiomis charakteristikomis pasižymi naujasis „Captur“? Su šiuo modeliu žiniasklaidos atstovai galėjo susipažinti Lenkijoje.
Naujasis „Renault Captur“
Naujasis „Renault Captur“ / Organizatorių nuotr.

Pirmiausia pamačius išrikiuotus „Renault Captur“ į akis krenta jų spalvingumas. Ryškios spalvos derinamos tarpusavyje. Pristatymo organizatoriai suskubo patvirtinti – „Captur“ išties turi daug spalvų kombinacijų.

Iš viso galima rinktis iš 11 kėbulo spalvų, 4 kontrastiškų stogo spalvų ir 3 išorės spalvų derinių, todėl pasirinkimo galimybės bus unikalios šioje klasėje – net 90 galimų derinių. Gamintojų teigimu, iš visų parduodamų „Captur“ beveik 80 proc. sudaro dvispalviai automobiliai. Be to, išvaizdą galima komponuoti su septyniais salono apdailos spalvų deriniais.

Organizatorių nuotr./Naujasis „Renault Captur“
Organizatorių nuotr./Naujasis „Renault Captur“

Kuriant antrosios kartos „Captur“ buvo panaudota ir nauja „CMF-B“ platforma, dėl kurios naujasis „Captur“ yra vienuolika centimetrų ilgesnis ir turi dviem centimetrais didesnę važiuoklės bazę. Vizualiai „Captur“ savo išvaizda išties panašus į naująjį, penktosios kartos „Clio“ modelį, kuris mūsų šalyje iškovojo „Metų automobilio“ titulą.

Žinoma, „Captur“ priklauso SUV kategorijai, tad yra aukštesnis, turi kai kurias papildomas, SUV kategorijai būdingas apdailas, tačiau jį drąsiai galima pavadinti didžiuoju „Clio“ broliu. Tiesa, „Captur“ pakaba pasirodė kiek kietesnė nei mažesniojo „Clio“ modelio.

Organizatorių nuotr./Naujasis „Renault Captur“
Organizatorių nuotr./Naujasis „Renault Captur“

Apie tai, kad „Captur“ modelis yra itin artimas „Clio“, išduoda ir automobilio salonas. Jame – daug sąsajų su „Clio“. Čia taip panaudota patobulinta sumanaus prietaisų skydelio koncepcija, kuris yra šiek tiek pasuktas į vairuotoją.

Pagrindinis išmaniojo salono elementas yra didžiausias savo klasėje 9,3 colio įstrižainės multimedijos ekranas. Šis šiek tiek išgaubtas vertikalus ekranas salonui suteikia ypatingo modernumo, o dėl nežymaus išgaubimo vaizdas ekrane lengviau įžiūrimas.

Organizatorių nuotr./Naujasis „Renault Captur“
Organizatorių nuotr./Naujasis „Renault Captur“

Pakreiptame į vairuotoją ekrane su visiškai nauja „Renault EASY LINK“ multimedijos sistema galima patogiai valdyti visas multimedijos, navigacijos ir informacinės bei pramoginės sistemos funkcijas, o taip pat „MULTI-SENSE“ parinktis ir pagalbinių vairavimo sistemų parametrus. Ši sistema verta atskiro pagyrimo. Multimedija veikia kokybiškai, klusniai reaguoja į lietimą, o visos funkcijos išdėliotos labai aiškiai.

Kaip ir visiškai naujas „Clio“, naujas „Captur“ gali pasigirti skaitmeniniu ekranu prietaisų skydelyje. Spalvoto ekrano įstrižainė siekia nuo 7 iki 10,2 colių ir jame galima itin patogiai pasirinkti norimus vairuotojo nustatymus. 10,2 colių ekrane papildomai rodomi ir navigacijos sistemos žemėlapiai.

Organizatorių nuotr./Naujasis „Renault Captur“
Organizatorių nuotr./Naujasis „Renault Captur“

Kaip ir visiškai naujame „Clio“, aukščiausios kokybės „BOSE“ garso sistemos žemų dažnių garsiakalbis yra visiškai integruotas į dešiniąją naujo „Captur“ krovinių skyriaus pusę, nesumažindamas jo talpos. Bagažo skyriaus talpa dabar siekia 536 litrus (geriausias rodiklis savo klasėje) ir dar 27 litrai telpa vidinėse dėtuvėse.

Skyriaus talpą galima padidinti į priekį 16 cm pastumiant galinę vientisą sėdynę ir nuimant antrą bagažinės dugną, kuris palengvina kasdienį bagažinės naudojimą. Nulenkus galines sėdynes bagažo skyriaus dugnas yra beveik lygus, o jo ilgis dabar siekia 157 cm – 11 cm daugiau nei ankstesnės kartos modelyje.

Organizatorių nuotr./Naujasis „Renault Captur“
Organizatorių nuotr./Naujasis „Renault Captur“

Atnaujinti benzininiai ir dyzeliniai varikliai derinami su 5 arba 6 laipsnių mechanine pavarų dėže arba su 7 laipsnių automatine pavarų dėže su dviguba sankaba. Šie varikliai automobiliui suteikia didesnę galią: benzininių variklių galia siekia nuo 100 AG iki 155 AG, o dyzelinių – nuo 95 AG iki 115 AG. Jie visi yra naujausios kartos varikliai su pažangiausiomis technologijomis, ekonomiški ir išmetantys mažai teršalų, kad atitiktų galiojančius standartus. Be to, siūloma ir benzinu ir dujomis varomo variklio versija.

Nuo 2020 metų visiškai naujo „Captur“ variklių šeimą papildys iš tinklo įkraunamas hibridinis „E-TECH Plug-in“ variklis. Gamintojo teigimu, šis „E-TECH Plug-in“ variklis bus galimas jau vidutinio lygio komplektacijose. Siekiant pateisinti klientų lūkesčius, vien tik elektra nuvažiuojamas atstumas bus didžiausias, o savybės – geriausios iš visų rinkoje esančių iš tinklo įkraunamų hibridinių modelių. Tačiau tai kol kas tik kūrėjų nuomonė. Šį teiginį bus galima patikrinti bandomųjų važiavimų metu ateityje.

Organizatorių nuotr./Naujasis „Renault Captur“
Organizatorių nuotr./Naujasis „Renault Captur“

Kaip ir naujame „Clio“, naujame „Captur“ dar plačiau naudojamos pagalbinės vairavimo sistemos.

Viena pagrindinių yra greitkelyje ir spūstyse padedanti vairavimo sistema. Kartu su 360 laipsnių kamera ir automatinio avarinio stabdymo su dviratininkų ir pėsčiųjų atpažinimo sistema, pirmą kartą „Renault“ automobiliuose įdiegta ir įspėjimo apie judėjimo trajektoriją kertančius automobilius važiuojant atbuline eiga sistema.

Organizatorių nuotr./Naujasis „Renault Captur“
Organizatorių nuotr./Naujasis „Renault Captur“

Adaptyvi greičio palaikymo sistema pirmą kartą sumontuota „Captur“ automobiliuose su EDC automatine pavarų dėže. Veikianti greičio intervale nuo 0 iki 170 km/val., ji automatiškai palaiko minimalų saugų atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio.

Jeigu priekyje nėra jokio automobilio, sistema veikia kaip įprasta greičio palaikymo sistema, palaikydama pasirinktą greitį net automobiliui važiuojant nuokalne.

Visuose naujuose „Captur“ automobiliuose su „TCe 130 EDC GPF“ ar „TCe 155 EDC GPF“ varikliais prisitaikančią greičio palaikymo sistemą papildo „Stop & Go“ funkcija. Eismo spūstyse, kai dažnai reikia visiškai sustoti, sistema gali tai saugiai atlikti ir vėl užvesti variklį.

Organizatorių nuotr./Naujasis „Renault Captur“
Organizatorių nuotr./Naujasis „Renault Captur“

Esanti naujuose „Renault Clio“ ir „Scenic“ automobiliuose, automatinio avarinio stabdymo su dviratininkų ir pėsčiųjų atpažinimu sistema iki maksimumo padidina saugumą, įspėdama vairuotoją apie pavojingą situaciją, o jeigu jis nereaguoja – stabdydama automobilį. Ji įrengta visose visiškai naujo „Captur“ versijose ir veikia tiek dieną, tiek naktį.

Kaip ir naujajame „Clio“, naujame „Captur“ sumontuota 360 laipsnių kamera. Kamera iš keturių modulių perteikia panoraminį automobilio vaizdą, kuriame matomos visos kliūtys aplink automobilį. Ji ypač praverčia statant automobilį manevravimo metu arba stengiantis pravažiuoti pro siaurą tarpą ir neapgadinti automobilio. Kamera įsijungia automatiškai, įjungus atbulinės eigos pavarą, arba ją galima įjungti po multimedijos sistemos ekranu esančiu mygtuku. Tokiu atveju sistema pateikia vieną iš dviejų vaizdų: vaizdą automobilio priekyje arba gale, priklausomai nuo pasirinktos pavaros.

Lietuvoje „Renault Captur“ kainos sieks nuo 15 360 eur iki beveik 22 tūkst. eurų, priklausomai nuo komplektacijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai