Greit startuosiantis penktosios kartos „Clio“ yra vienas saugiausių kada nors bandytų „Euro NCAP“ miesto automobilių. Šis modelis tapo dvidešimt antruoju „Groupe Renault“ automobiliu, gavusiu maksimalų 5 žvaigždučių įvertinimą. Ypatingai aukštai įvertinta suaugusiųjų apsauga (96 proc.) ir vaikų apsauga (89 proc.). Toks rezultatas buvo pasiektas dėka patobulintų pasyvaus saugumo sistemų ir itin plataus pagalbinių vairavimo sistemų spektro.
Dėka naudojamos visiškai naujos „Alliance“ modulinės platformos CMF-B, naujame „Clio“ užtikrinamas optimalus saugumas visiems keleiviams, nepriklausomai nuo jų dydžio ar pozicijos salone. „Renault“ palaiko „Fix4sure“ technologiją, leidžiančią patikimai sulaikyti keleivio kūną bei apsaugančią nuo metimosi pirmyn staigaus stabdymo atveju. Be to, puikus naujojo „Clio“ salono išplanavimas leidžia montuoti visų rūšių vaikiškas kėdutes tiek priekyje, tiek gale, ant „Isofix“ ir su „i-Size“ sistema.
Naujasis „Clio“ taip pat turi itin platų standartinių saugumo priemonių spektrą: 6 oro pagalvės, ABS stabdžių asistentas, atpažįstantis avarinio stabdymo situaciją, kamera ir radaras, automatinis greičio reguliavimas/greičio ribotuvas, įspėjimas dėl atsisegusio saugos diržo (taip pat ir galinėse sėdynėse, jei ten sėdi keleiviai), pagalbos skambučių vykdymas. Be to, vairuotojo matymas yra optimizuotas 100% LED priekiniais žibintais, automatinėmis ilgomis/trumpomis šviesomis ir dienos/nakties padėčių galinio vaizdo veidrodžiu.
Naujojo „Clio“ elektroninės sistemos architektūra leido įdiegti pažangią staigaus stabdymo sistemą, atpažįstančią pėsčiuosius, dviratininkus ir kitas transporto priemones („Clio“ autonominio avarinio stabdymo AEB sistemą, atpažįstančią pėsčiuosius ir dviratininkus, „Euro NCAP“ įvertino 11 balų iš 12). Siekiant dar daugiau komforto, naujasis „Clio“ greitu metu planuoja diegti pažangias vairavimo funkcijas, skirtas užtikrinti saugumą greitkeliuose ir eismo spūstyse. Tai bus pirmasis žingsnis link autonominio vairavimo.