Pretendentai tapti „Lietuvos Metų krovininiu automobiliu 2011“ buvo vertinami remiantis tokiais pagrindiniais kriterijais: automobilių eksploatacijos ypatumai, vairavimo komfortas ir pritaikymas krovinių paskirstymo bei statybų verslui. Konkursą „Lietuvos transporto lyderiai 2010“ organizuoja vežėjų asociacija „Linava“ kartu su žurnalu „Transportas“ bei Susisiekimo ministerija.
„Lietuvos Metų krovininiu automobiliu 2011“ tapusio naujojo „Master“ pardavimai buvo pradėti šią vasarą. Atnaujinti modelį įkvėpė 12 m. trunkanti „Renault Master“ sėkmė – per šį laikotarpį buvo parduota daugiau nei milijonas automobilių 45 rinkose visame pasaulyje. Naujasis „Master“ įkūnija didesnės klasės komercinių automobilių pažangą.
Dėka plačios vairavimo pozicijų gamos, puikaus matomumo automobilyje bei įvairių naujų patogumų, „Master“ vairavimas primena važiavimą keleiviniu automobiliu. Važiavimo komfortą didina 5.7 cm ilgesnė kabina.
Priekiniais ratais varomas naujasis „Master” sunaudoja mažiausiai kuro savo klasėje – nuo 7,1 l/100 km. Šio modelio automobilių eksploatacijos kaina sumažėjo iki 40 proc., lyginant su pirmtaku, ir yra viena žemiausių rinkoje. Naujasis automobilis nuvažiuoja daugiau nei 1 400 km su vienu kuro baku.
Visą „Master“ gamą sudaro per 350 galimų skirtingų automobilio konfigūracijų – skirtingi kėbulo variantai, ilgiai, aukščio opcijos, galima rinktis priekiniais arba galiniais ratais varomas versijas. „Master“ gamos automobiliai siūlomi 10-ies skirtingų krovumo variantų nuo 8m³ iki 17m³.