„Renault“ modelis SCENIC – jau 20-asis gamintojo modelis, pelnęs penkių žvaigždučių „Euro NCAP“ įvertinimą, rašoma įmonės pranešime.
„Renault SCENIC“ išsiskiria pirmą kartą segmente siūloma ir standartinėje įrangoje esančia aktyvią avarinio stabdymo sistema su pėsčiųjų aptikimo funkcija.
Naujuoju SCENIC keliaujančių suaugusiųjų apsauga įvertinta 90 proc., vaikų apsauga – 82 proc., pėsčiųjų apsauga – 67 proc.
Aukščiausio lygio pasyvusis saugumas
Vertinant pasyvųjį saugumą – konstrukciją ir įrangą, apsaugančią salone esančius žmones neišvengiamo susidūrimo metu, naujasis SCENIC yra aukščiausio lygio automobilis. Jo privalumai – kėbulo konstrukcija su sustiprinto plieno sijomis, šoninėmis apsauginėmis sijomis ir statramsčiais. Taip sukuriamas narvas, saugantis jo viduje esančių žmonių gyvybes. Tarp konstrukcijoje panaudotų medžiagų yra ypač didelio elastingumo plienas, kurio kiekvienas kvadratinis milimetras gali išlaikyti iki 120 kilogramų spaudimą. Be to, už keleivių zonos esančios deformacinės zonos sugeria smūgio jėgą, apsaugodamos salone esančius žmones.
Naujojo SCENIC įrangoje yra dvi užuolaidinės saugos pagalvės, skirtos priekinių ir galinių sėdynių keleiviams, ir dvi priekyje sėdinčių asmenų krūtinės ląstą saugančios pagalvės. Įrangoje yra ir dvi naujos kartos, pečių lygyje esančios pagalvės, kurioms panaudota prisitaikanti technologija. Atsižvelgiant į jutiklių teikiamus duomenis, saugos pagalvės pripildymo lygis parenkamas pagal vairuotojo ir priekyje sėdinčio keleivio kūno dydį.
Kiti penkių žvaigždučių „Euro NCAP“ įvertinimą pelnę „Renault“ modeliai
2016 m. Naujasis „Renault SCENIC“,
2015 m. „Mégane“, „Talisman“, „Kadjar“, „Espace“,
2013 m. „Captur“, „Zoé“,
2012 m. „Clio“,
2009 m. „Mégane“, „Grand Scénic“,
2008 m. „Mégane“, „Koléos“,
2007 m. „Laguna“,
2005 m. „Clio“,
2004 m. „Modus“, „Mégane CC“,
2003 m. „Scénic“, „Espace“,
2002 m. „Vel Satis“, „Mégane“,
2001 m. „Laguna“.