Pūstos priekinės ir galinės arkos naujajam „Yaris“ suteikia akivaizdų vizualinį pranašumą prieš trečios kartos modelį. 40 mm žemesnis ir 50 mm platesnis kėbulas pagardino šio „Toyota“ modelio išvaizdą subtilia aštraus pipiro doze. Atrodo, kad „Yaris“ pagaliau gavo žiupsnelį agresyvumo, kurio jam taip stipriai trūko.
Negana to, atstumą tarp ašių „Toyota“ padidino 50 mm, o tai, anot inžinierių, suteiks ne tik tvirtesnę „stovėseną“, bet ir pagerins automobilio valdymo savybes. Bendrą automobilio ilgį gamintojas sumažins 5 mm – „Yaris“ bus trumpiausias savo segmento atstovas, arba net 10 cm trumpesnis už artimiausią B segmento konkurentą.
Hibridiniai „Yaris“ yra atsakingi už penktadalį Europoje parduotų hibridinių šios markės automobilių. Norėdami įtvirtinti šio modelio svarbą, japonai vadovaujasi šūkiu „rankos ant vairo, akys į kelią“. Tad galima tikėtis, kad pokyčiai viduje bus ne tik kosmetiniai bet ir orientuoti tiek į vairuotoją, tiek į keleivius.
Japonai tikina, jog ketvirtosios kartos modelio viduje bus daugiau vietos. Ir iš tiesų gamintojo pastangos projektuojant šio automobilio saloną patiks tiems, kurie niekaip neatrasdavo patogios sėdėjimo pozicijos ankstesniuose „Yaris“ modeliuose. Žemiau sumontuota sėdynė ir beveik 70 mm arčiau pritraukiamas vairo ratas pagaliau atrakino galimybę vairuoti taip, kaip norisi.
Naujas pramoginės sistemos ekranas bei žiūronus primenantis prietaisų skydas sukuria jaukią darbo vietą. Gamintojas orientavosi į naujas technologijas bei žaismingumą mėgstančius žmones.
Vizualiniai pokyčiai slepia svarbias penktosios kartos „Yaris“ naujoves po variklio gaubtu. Visiškai naujas 3 cilindrų 1,5 litro benzininis variklis kartu su atnaujinta elektrine jėgaine bei bepakope transmisija, anot gamintojo atstovų, bus 15 proc. galingesnis ir net penktadaliu efektyvesnis už 3 kartos „Toyota Yaris HSD“ agregatus.
Nors tai yra klasikinis hibridas, be galimybės jame sumontuotas ličio jonų baterijas įkrauti iš elektros tinklo, naujasis „Yaris“ maksimalų leidžiamą Lietuvoje greitį galės pasiekti naudodamas tik elektros energiją. Gamintojas didžiuojasi, kad testuojant prototipą Europos didmiesčiuose šis automobilis net 80 proc. laiko buvo varomas tik elektros motoro. Tik penktadalį statistinės kelionės „Yaris“ priekinius ratus suko benzininis variklis.
Japonijos automobilių pramonės gigantė šį automobilį subalansavo miestams. Teigiama, kad jo apsisukimo skersmuo sieks tik 9,8 metro. Ne mažiau svarbu, kad gamintojas įdėjo daug pastangų siekiant eliminuoti nepageidaujamą triukšmą iš šio modelio salono. Tą pasiekti pavyko sumažinus inžineriniams mazgams bei laidams skirtų skylių kiekį tarp variklio skyriaus bei salono. Taip pat buvo panaudotas didesnis garsą sugeriančios medžiagos kiekis.
Serijinių ketvirtosios kartos „Toyota Yaris“ versijų teks kaip reikiant palaukti. Automobiliai Baltijos šalių atstovybes pasieks tik kitų metų rudenį.