Bent jau „Audi e-tron“ ar „Mercedes Actros“ versijos su virtualiais veidrodėliais patiko ne visiems vartotojams.
„Hyundai Ioniq 5“ yra labai geras elektromobilis. Kaip galime taip sakyti? Visos žurnalistų rengtos apžvalgos yra labai pozityvios. Be to, šis automobilis gali tapti 2022-ųjų Europos metų automobiliu. Jis jau tapo Vokietijos metų automobiliu ir susižėrė dar 30 kitų apdovanojimų vien Europoje.
Šį elektrinį krosoverį galima įsigyti su 58 arba 72,6 kWh baterija, varomą dviem arba keturiais ratais. Žurnalistai giria jo aštrų dizainą, išmanias funkcijas ir erdvų saloną. Be to, tai – labai saugus automobilis. Bet „Hyundai“ mano, kad dar visai šviežiam „Ioniq 5“ reikia atnaujinimo.
Ir taip manoma ne be reikalo. Elektromobilių rinka sparčiai keičiasi ir „Hyundai Ioniq 5“ greitai gali prarasti savo palankias pozicijas. Taigi, 2023-iųjų modelis bus kitoks. Visų pirma, kaip matote viršutinėje nuotraukoje, „Ioniq 5“ neteko veidrodėlių. Juos pakeitė kameros, kurios yra šiek tiek aerodinamiškesnės ir siūlo papildomas funkcijas (pavyzdžiui, naktinį matymą).
Tiesa, ne visiems vairuotojams patinka šis sprendimas, nes kameros yra brangesnės (ypač apgadinimo atveju), lengviau uždengiamos sniegu ar purvu, o ir papildomi ekranai salone gali blaškyti. Kamera pakeitė ir centrinį „Ioniq 5“ galinio vaizdo veidrodėlį.