Europos Komisijos pranešime spaudai teigiama, jog nuo rugsėjo 1 dienos naujiems automobiliams, prieš leidžiant jais važinėti Europos keliais, turės būti atliekami nauji ir patikimesni realiomis važiavimo sąlygomis išmetamų azoto oksidų bei kietųjų dalelių kiekio (RDE) bandymai. Be to, įvedama papildyta nauja realesnė laboratorinių bandymų procedūra (WLTP), taikoma visiems išmetamiesiems teršalams, įskaitant CO2 ir degalų sąnaudas, taip pat azoto oksidams ir kitiems oro teršalams.
Nuo šiol abu šiuos bandymus bus privaloma atlikti visiems naujiems automobilių modeliams, ir 2018-2019 metais jie bus pradėti laipsniškai taikyti visiems naujiems automobiliams.
Nauji išmetamųjų teršalų kiekio bandymai
„Naujieji išmetamųjų teršalų kiekio bandymai yra vienas svarbiausių mūsų vykdomų darbų siekiant, kad artimiausiais metais automobiliai būtų ekologiškesni ir tvaresni, rezultatų. Tačiau reikia nuveikti daugiau. Automobilių išmetamųjų teršalų skandalas parodė, jog automobilių bandymų srityje reikia daugiau nepriklausomumo, griežtesnės rinkos stebėsenos ir galimybės Komisijai imtis veiksmų nustačius pažeidimus“, – pranešime cituojamas už darbo vietų kūrimą, ekonomikos augimą, investicijas ir konkurencingumą atsakingas Komisijos pirmininko pavaduotojas Jyrkis Katainenas.
Europos Komisija tikisi, jog nauji išmetamųjų teršalų kiekio bandymai užtikrins patikimesnius rezultatus ir padės atkurti pasitikėjimą naujų automobilių eksploatacinėmis savybėmis.