„Piko metu mašinų eilės tęsiasi iki pat miestelio „Urmas“ žiedo. 16 valandą iš Garažų gatvės išvažiuot į Taikos prospektą yra neįmanoma. Važiuodami nuo „Regitros“ ir norėdami pasukti į kairę, į Garažų gatvę, prie naujojo šviesoforo praleidome beveik 20 minučių. Gyvename Palemone. Niekada nebūdavo spūsčių. Stovėdavo tik kokios dvi pasukti norinčios mašinos.
Siūlau išjungti tą šviesoforą ir palikti jį mirksintį. Ačiū pasakyčiau. Praplovė pinigus – tebūnie. Tačiau laikyti jį įjungtą ir visus vairuotojus pykdyti – nebūtina“, – piktinosi kaunietis Svajūnas.
Siūlau išjungti tą šviesoforą ir palikti jį mirksintį. Ačiū pasakyčiau. Praplovė pinigus – tebūnie.
Paprašius atrasti pliusą, kurį davė ši naujovė, vyras įvardijo tai, kad dabar iš Garažų gatvės galima ne tik į dešinę, bet ir į kairę sukti ar važiuoti tiesiai.
„Anksčiau reikdavo sukti į dešinę, pavažiuoti Taikos prospektu, apsisukti ir grįžus prie šios sankryžos sukti į dešinę ar važiuoti tolyn. Atrodo, geras pokytis, tačiau... Dabar, kai tokios spūstys, vis vien greičiau važiuoti pagal senąją schemą, nei laukti žalios šviesos norint sukti į kairę ar važiuoti tiesiai“, – teigė Svajūnas.
Šia naujove piktinosi ir kiti vairuotojai.
„Sako, eismas pagerėjo. Atvirkščiai. Važiavau 20-tu autobusu iš Garažo gatvės, tai 20 minučių užtruko kelionė, kol įsukome į Taikos prospektą. Spūstys didžiausios, ko nebuvo anksčiau. Siūlau 20-to maršruto autobuso, grįžtančio į Taikos prospektą, nekreipti į miestelį „Urmas“, nes ten ir taip daug autobusų. Iš Garažo gatvės jis turėtų sukti į dešinę“, – piktinosi kitas kaunietis.
Trečiasis taip pat patvirtino, jog naujasis šviesoforas – visiška nesąmonė. Pasak jo, anksčiau spūsčių toje sankryžoje nebūdavo, o dabar jos – milžiniškos.
„Tragedija. Sureguliuokit normaliai šviesoforus. Kokio velnio neuždėjo žalių rodyklių? Sumažėtų spūstys, o dabar reikia laukti, kol užsidegs žalia, nors galima būtų važiuoti ir kai dega raudona“, – piktinosi dar vienas vairuotojas.
Atsakydamas į skundus, Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras patikino, jog nesklandumai – laikini. Anot jo, dėl spūsčių kalti ne tik nauji, dar iki galo nesureguliuoti šviesoforai, bet ir prieškalėdinis laikotarpis, padidinantis mašinų srautus į miestelį „Urmas“.
„Po švenčių srautai šioje sankryžoje sumažės, galėsime baigti reguliuoti ir šviesoforus. Darbai prie jų vyksta kiekvieną dieną. Darbininkai ten pluša ir šiandien. Piko metu Taikos prospektu važiuojantys tikrai neturėtų pakliūti į spūstį“, – teigė P.Keras.
Anot jo, miestui ši šviesoforinė sankryža nekainavo nieko – ją, viešojo transporto terminalą bei jo apšvietimą savomis lėšomis įrengė miestelis „Urmas“.
Miestui ši šviesoforinė sankryža nekainavo nieko – ją, viešojo transporto terminalą bei jo apšvietimą savomis lėšomis įrengė miestelis „Urmas“.
Paklaustas apie artimiausius planus gerinti eismą Kaune, P.Keras užsiminė apie sankryžų platinimą.
„Padidės automobilių laidumas Savanorių ir Pramonės sankryžoje. Išplatinsime ją žaliosios vejos sąskaita. Taip pat platinsime Jonavos gatvę ties išvažiavimu į autostradą. Vilniaus kryptimi“, – patikino Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas.
15min primena, jog naujoji Dainavos rajono šviesoforinė sankryža ėmė veikti nuo gruodžio 21 dienos. Buvo siekiama Taikos prospekto bei Garažų gatvės sankirtą padaryti saugesnę bei pralaidesnę, turėjo palengvėti bei pagreitėti automobilių patekimas iš Garažų gatvės į Taikos prospektą. Prieš įrengiant šviesoforus, sankryža buvo praplatinta, takeliai pėstiesiems atnaujinti ir pritaikyti neįgaliesiems, įrengtas apšvietimas.