Naujųjų „Opel Astra“ kūrėjai neatsisako dyzelino

„Opel“ pradeda naujojo dyzelinio „Astra 1,6 BiTurbo“ išankstinę prekybą. Modernųjį „Astra“ su dviejų pakopų turbinų ir selektyvinio katalitinio redukavimo sistemomis (SRC – degimo proceso metu susidariusius azoto oksidus paverčia azotu ir vandeniu) bus galima rinktis kaip penkiadurį hečbeką ar universalą „Sports Tourer“ – abu variantai atitinka „Euro 6d-TEMP“ taršos standartą, rašoma pranešime.
Naujoji „Opel Astra“
Naujoji „Opel Astra“ / Gamintojo nuotr.

Abu „Astra“ variantai pasižymi mažomis degalų sąnaudomis ir yra efektyviausiai degalus naudojantys kompaktiniai automobiliai savo klasėje.

110 kW/150 AG variklis užtikrins ne tik efektyvumą, bet ir važiavimo malonumą. Maksimalus 350 Nm sukimo momentas išvystomas 1500-2250 sūkių per minutę diapazone. Mažas automobilio svoris, keturių cilindrų variklis ir šešių laipsnių mechaninė pavarų dėže garantuoja greitą įsibėgėjimą, net ir esant žemiems variklio sūkiams.

Gamintojo nuotr./Naujoji „Opel Astra“
Gamintojo nuotr./Naujoji „Opel Astra“

SCR sistemos katalizatoriuje „AdBlue“ tirpalo pagalba išmetimo dujose pašalinami kenksmingi azoto oksidai (NOx), kurie išskaidomi į nekenksmingus sveikatai azotą ir vandens garus. Spartus perėjimas prie „Euro 6d-TEMP“ taršos standartų, tampa esminiu „Opel“ tikslu mažinant automobilių išmetamų teršalų kiekį.

Sekantis žingsnis siekiant šio tikslo – tai iki 2020 metų pristatyti naujos kartos elektromobilį „Corsa“ ir hibridinę „Opel Grandland X“ versiją. Iki 2024 metų, „Opel“ ketina elektrifikuoti visus savo modelius ir greta įprastų variantų varomų vidaus degimo varikliais, juos pasiūlyti kaip elektromobilius ar hibridines versijas.

„Sports Tourer“ bagažo skyrius talpina daugiau nei 1630 l, o jį pasiekti lengva pro galines duris, kurios atidaromos kojos judesiu po galiniu buferiu. Be inovatyvių vairuotojo pagalbinių sistemų, tokių kaip priekinio susidūrimo įspėjimo sistema su pėsčiųjų aptikimo ir avarinio stabdymo funkcijomis, išvažiavimo iš eismo juostos įspėjimo sistema.

Penkiadurio dyzelinio „Opel Astra 1,6 BiTurbo“ hečbeko kaina Lietuvoje prasideda nuo 22561 eurų su mokesčiais.

Suprasti akimirksniu

  • Nuo 0 iki 100km/val. per 9,0 sekundes;
  • Nuo 80 iki 120 km/val, per 7,1 sekundes;
  • Maksimalus greitis – 225 km/val.
  • „Astra 1,6 BiTurbo Diesel“ degalų sąnaudos: mieste – 6,5-6,2 l/100 km; užmiestyje – 4,2-4,0 l/100 km; vidutinės – 5,0-4,8 l/100 km.
  • „Astra 1,6 BiTurbo Diesel“ vidutinė CO2 tarša – 133-127 g/km.
  • „Sports Tourer“ degalų sąnaudos: mieste – 6,7-6,3 l/100 km; užmiestyje – 4,3-4,1 l/100 km; vidutinės – 5,2-4,9 l/100 km.
  • „Sports Tourer“ vidutinė CO2 tarša – 137-131 g/km).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų