Palyginti su pirmtaku, naujasis „Audi A1 Sportback“ yra net 56 mm ilgesnis (4,03 m). Automobilio plotis išliko nepakitęs (1,74 m), o aukštis siekia 1,43 m.
Sportiškas charakteris gali būti dar labiau pabrėžtas „S line“ apdaila. „A1 Sportback“ gali būti nudažytas viena iš dešimties spalvų, o kompaktinio automobilio stogas nuo priekinių statramsčių iki galinio oro aptako gali būti dažomas dvejomis skirtingomis tamsiomis spalvomis.
Debiuto pradžioje bus siūloma ir išskirtinė „Edition“ versija su „S line“ apdaila ir dar labiau A1 išvaizdą pabrėžiančiais akcentais – priklausomai nuo kėbulo spalvos, dideliais bronzos, baltos arba juodos spalvos 18 colių ratlankiais ir „Audi Sport quattro“ primenančiais tamsintais LED priekiniais ir galiniais žibintais.
Naujasis „A1 Sportback“ yra gerokai erdvesnis nei jo pirmtakas. Bagažinės tūris padidėjo 65 l ir dabar jos tūris – 335 litrų. Nulenkus galinių sėdynių atlošus, bagažinės talpa padidėja iki 1090 litrų.
Bazinėse versijose sumontuotas skaitmeninis aukštos rezoliucijos 10,25 colių įstrižainės prietaisų skydelis su valdymu ant vairo. Standartinėje įrangoje yra „MMI radio“ grotuvas, kurį galima valdyti ant vairo esančiais mygtukais, o jo informacija rodoma skaitmeniniame prietaisų skydelyje. Taip pat papildomai galima užsisakyti „MMI navigation plus“ sistemą, kuri valdoma liečiamajame 10,1 colio įstrižainės ekrane.
Bazinėje automobilio įrangoje yra perspėjimo apie išvažiavimą iš savo eismo juostos sistema, padedanti vairuotojui važiuojant didesniu nei 65 km/val. greičiu. Standartinės įrangos dalis yra ir „Audi pre sense“ sistema, atpažįstanti kitus automobilius, gatvę kertančius pėsčiuosius, dviratininkus net ir esant blogam matomumui (pavyzdžiui, rūkui) bei garsiniu ir vaizdo signalu perspėja vairuotoją. Tuo pačiu metu ji pasirengia stabdymui ir, jei reikia, visa jėga aktyvuoja avarinį stabdymą, siekiant išvengti susidūrimo ar sumažinti jo pasekmes. Taip pat priekinių sėdynių saugios diržai įtempiami, langai uždaromi ir įjungiamos avarinės šviesos.
Variklių gamą sudaro tik benzininiai varikliai. Jų galia siekia nuo 70 kW (95 AG) iki 147 kW (200 AG). Visi varikliai yra tiesioginio įpurškimo su turbinomis ir turi kietųjų dalelių filtrą. Jie gali būti komplektuojami su mechanine pavarų dėže arba septynių greičių dviejų sankabų „S tronic“ automatine pavarų dėže, o galingiausias motoras komplektuojamas su šešių greičių „S tronic“ transmisija.
„Audi A1 Sportback“ pirkėjus pasieks 2018 m. rudenį.