Apdovanojimą „Mazda2“ gavo nurungusi net devynis konkurentus savo klasėje ir sulaukusi daugiau nei 300 000 balsų 25-iose Europos valstybėse iš žurnalų „Bild am Sonntag“, „Auto Bild“ ir susijusių publikacijų skaitytojų. Tai jau ketvirtas kartas, kai „Mazda“ laimi „Aukso vairą“ nuo tada, kai pradėti rengti šie apdovanojimai 1976 metais.
Anot Takahisa Sori, „Mazda Motor“ verslo plėtros vadovo, titulas įrodo, kad „Mazda“ pasirinko teisingą kryptį sutelkiant dėmesį į dizainą, malonumą vairuoti ir naujausią SKYACTIV technologiją. Šis apdovanojimas modeliui atiteko po „Good Design Gold Award 2014”, kurį „Mazda2“ laimėjo praėjusią savaitę Japonijoje, bei Japonijos metų automobilio 2015 titulo, kurio modelis sulaukė spalio mėnesį.
Taigi, į Europą „Mazda2“ atvyks tituluota ir dar labiau pasirengusi varžytis su rinkos senbuviais. Į automobilį sudėta viskas, ką šiuo metu siūlo „Mazda“ sukurta SKYACTIV technologija – variklius, saugumo ir vairavimo palengvinimo sprendimus.
Ant priekinio stiklo projektuojamas HUD prietaisų skydelis ir diegiama „MZD Connect“ žmogaus-mašinos komunikacijos sistema yra įdiegta pirmą kartą tokios klasės automobilyje.
„Mazda2” išvaizda taip pat tapo naujos koncerno dizaino kalbos „Judesio siela“ kvintesencija. Šis serijinis modelis nedaug skiriasi nuo susižavėjimą sukėlusio koncepcinio automobilio „Mazda Hazumi“, kuris Europos vartotojams buvo pirmą kartą pristatytas Ženevos automobilių parodoje šių metų kovą.
Praėjusios kartos „Mazda2“ buvo ypač sėkmingas modelis: jis buvo tituluotas 2008 m. pasaulio metų automobiliu, na, o naujasis modelis automobilių pardavimo salonuose pasirodys kitų metų pavasarį. Lietuvoje modelis debiutuos panašiu metu.