Naujoji „Opel Astra“ peržengė 0,5 mln. pardavimų ribą

Lengva konstrukcija, efektyvūs varikliai ir išmanios technologijos ir vairuotojo pagalbinės sistemos – visos šios „Opel Astra” savybės, kurios buvo pristatytos dar 2015 metų Frankfurto tarptautinėje automobilių parodoje, patiko daugiau nei 500 tūkst. pirkėjų.
„Opel Astra“ Ženevoje
„Opel Astra“ Ženevoje / „Scanpix“/„Xinhua“/„Sipa USA“ nuotr.

Europoje ir Vokietijoje „Astra“ yra antras labiausiai perkamas kompaktinės klasės automobilis, be to šis modelis populiarus ir kitose svarbiose rinkose. Šiais metais „Astra“ taip pat užėmė tvirtas pozicijas Olandijos rinkoje.

„Didžiuojamės, kad mūsų naujausios kartos „Astra“ sulaukė daugiau nei pusės milijono klientų pripažinimo. Didelis modernių vairuotojo pagalbinių sistemų ir inovacijų poreikis įrodo, kad „Opel“ filosofija yra teisinga, o naujausios technologijos tampa prieinamos vis didesniam klientų skaičiui. Štai kaip mes suprantame šūkį – „Ateitis kiekvienam.“ – sako Peteris Küspertas. „Opel“ pardavimų ir techninės priežiūros vadovas.

Su „Astra“ užsakoma daug privalumų

„Opel Astra“ pardavimai rodo didelį naujausių technologijų poreikį. Daugiau nei 60 proc. klientų renkasi „Opel Eye“ priekinę kamerą, kuri su kitomis vairuotojo pagalbinėmis sistemomis ne tik palengvina vairavimą, bet važiuoti tampa saugiau.

Vairuotojo pagalbinių sistemų asortimente yra: kelio ženklų atpažinimo sistema, išvažiavimo iš eismo juostos įspėjimo sistema, atstumo iki priekyje važiuojančio automobilio „Following Distance Indication“ informavimo sistema su „Forward Collision Alert“ funkcija bei automatiniu avariniu stabdymu. Visos šios pagalbinės sistemos padeda išvengti priekinio ar galinio susidūrimo. Kai atstumas iki priekyje važiuojančios transporto priemonės pernelyg staiga mažėja, vairuotojas ant priekinio stiklo ir prietaisų skydelyje pamato įspėjamąjį mirksintį raudoną LED signalą. Sistemos funkcionalumą pagerina įspėjamasis garsinis signalas.

Egidijaus Babelio nuotr./„Opel Astra“
Egidijaus Babelio nuotr./„Opel Astra“

Automatinio avarinio stabdymo funkcija suveikia gresiant susidūrimui. Išvažiavimo iš eismo juostos įspėjimo „Lane Keep Assist“ ir „Lane Departure Warning“ sistemos garsiniu ir vaizdo signalu įspės vairuotoją išvažiavus iš savo eismo juostos ir švelniai pasuks vairą prireikus. Atstumo iki priekyje važiuojančio automobilio nustatymo sistema, visuomet seks priekyje važiuojančias transporto priemones. Atstumas vairuotojui rodomas sekundžių tikslumu.

Žalio automobilio indikatorius prietaisų skydelyje simbolizuoja priekyje esančią transporto priemonę. Sumažėjus atstumui, aktyvuojama „Headway Alert“ funkcija, o žalias indikatorius tampa raudonas.

„Opel Astra“ galima rinktis su naujos kartos radaro pagalba veikiančia pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC), kuri palaiko nustatytą atstumą iki priekyje esančio automobilio. ACC automatiškai nustato reikiama greitį, kad būtų išlaikomas pastovus atstumas iki priekyje esančios transporto priemonės. Galima rinktis tris atstumo nustatymus – artimas, vidutinis, tolimas. ACC veikia kaip įprasta pastovaus greičio palaikymo sistema, jei priekyje neužfiksuojama jokia transporto priemonė, o važiuojant nuokalne stabdo automobilį. Simboliai prietaisų skydelyje informuoja vairuotoją apie pasirinktus parametrus: greitį, atstumą ir užfiksuotą transporto priemonę priekyje.

Kas trečias „Astra“ pirkėjas renkasi LED galinius žibintus. Populiari ir „Navi 900 IntelliLink“ sistema. Daugiau nei 55 proc. klientų Europoje renkasi modernią informacijos-pramogų sistemą su 8 colių lietimui jautriu ekranu, integruota navigacija su visos Europos žemėlapiais. Priklausomai nuo įrenginio, ši sistema suderinama su „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų