„Seat“ apdairiai sukūrė skirtingas modelio versijas skirtingiems vairuotojų poreikiams: nuo kompaktiško sportinio trijų durų „Ibiza SC“, iki dinamiškos, labai populiarios, penkių durų „Ibiza ST“.
Kuo pirkėjus žada suvilioti naujoji „Ibiza“? Pirmiausia – išraiškingu dizainu ir moderniosiomis technologijomis. Naujausioji karta turės TDI ir TSI variklius, DSG pavarų dėžę bei „start/stop“ sistemą.
Dar viena naujovė – nešiojama „media“ sistema („Portable Media System“) su lietimui jautriu ekranu. Ji apjungs navigacinės sistemos, borto kompiuterio, garso sistemos ir laisvų rankų įrangos funkcijas.
Išleisdami naująją modelio versiją, „Seat“ pasirūpino ir gan plačia variklių gama. Benzininių variklių pasirinkimą sudaro ekonomiškas 1,2 litrų 44 kW ir galingesnis 1,4 litrų 110 kW TSI su turbo kompresoriumi. Iki 100 kilometrų su šiuo varikliu „Ibiza“ įsibėgėja per 7,8 sekundes ir pasiekia didžiausią 212 km/h greitį.
Taupiausias yra 1,2 litrų 77 kW galios TSI „Ecomotive“ variklis, pasiekiantis didžiausią 175 Nm sukimo momentą, esant 1,550 aps./min. Šis modelis „suvalgo“ tik 5,1 l/100 km.
Jaunatviškoji „Ibiza“ yra vienas perkamiausių savo klasės automobilių Europos rinkoje.
Gamintojo nuotr./„Seat Ibiza“ |