Malonios smulkmenos: „simply clever“ sprendimai
Tačiau yra kita medalio pusė – patogūs, praktiški dalykai, kurių naujajame „Škoda Superb“ – net 29. Jau ankstesnis modelis džiugino durelėse paslėptu skėčiu. Dabar tokių skėčių – jau du. Prie degalų bako pritvirtintas ledo gremžtukas – kartu yra ir padidinimo stiklas (jei neįžiūrite užrašų ant padangų ar bako dangtelio).
Prie degalų bako pritvirtintas ledo gremžtukas – kartu yra ir padidinimo stiklas.
Keli telefonų ir planšečių laikikliai automobilio salone – taip pat neblogas dalykas. Ypač turint omeny, kad „Superb“ gali būti vadovo automobilis (gale galima patogiai darbuotis kompiuteriu) arba šeimos mašina (vaikams galinė sėdynė su planšete būtų tikras rojus). Apie patogias dėtuves buteliams jau nekalbėsiu – jas stengiasi sumontuoti visi gamintojai.
Skaičiai
Naujos kartos modelis turi 8 cm ilgesnę ratų bazę, pats automobilis pailgėjo 2,8 cm, praplatėjo 4,7 cm, todėl sėdėti galinėje sėdynėje patogu beveik kaip kino teatre.
Įspūdinga net 625 litrų dydžio bagažinė (padidėjo 30 l). Automobilio svoris sumažėjo 75 kilogramais, kaina pakilo tik keliais procentais (gavę detalų kainoraštį šį straipsnį papildysime).
Kompanija jau spėjo parduoti 700 000 „Superb“ modelių visame pasaulyje.
Didžiausias šio automobilio privalumas – puikus kainos ir kokybės santykis. Vargu ar maždaug už 88 tūkst. galima įsigyti didesnį, erdvesnį ar ištaigingesnį automobilį.
Trečiosios kartos „Superb“ pagamintas panaudojus pažangią „Volkswagen“ koncerno turimą MQB platformą (ji jau naudota naujausiame „Octavia“ ir „Passat“ modeliuose). Iki šiol kompanija jau spėjo parduoti 700 000 „Superb“ modelių visame pasaulyje.