„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Naujoji „Škoda Superb“: kuklus banginis virto Auksine žuvele?

Nuo pat 2001 m., kai pasirodė pirmoji „Škoda Superb“ pokario karta (čekiški automobiliai sėkmingai gaminti iki 1949 m.), šis „Volkswagen Passat“ pusbrolis atrodė gana kukliai. Tai buvo praktiškas, skirtas „ir į darbą, ir į sodą“, didelis ir gana patikimas automobilis. Pirmosios kartos dizainas priminė į krantą išmestą ir dėl to šiek tiek nuliūdusį banginį (kitiems gali kilti ir konservatyvesnių asociacijų). Bet kuriuo atveju, pirmasis šio tūkstantmečio „Superb“ buvo ganėtinai paprastas. Tačiau Renesanso dvasia alsuojančioje Florencijoje pristatytas trečios kartos modelis pranoko daugelio lūkesčius. Lietuvoje šis modelis pasirodys rudenį ir kainuos kiek daugiau nei 18 tūkst. eurų.

Malonios smulkmenos: „simply clever“ sprendimai

Tačiau yra kita medalio pusė – patogūs, praktiški dalykai, kurių naujajame „Škoda Superb“ – net 29. Jau ankstesnis modelis džiugino durelėse paslėptu skėčiu. Dabar tokių skėčių – jau du. Prie degalų bako pritvirtintas ledo gremžtukas – kartu yra ir padidinimo stiklas (jei neįžiūrite užrašų ant padangų ar bako dangtelio).

Prie degalų bako pritvirtintas ledo gremžtukas – kartu yra ir padidinimo stiklas.

Keli telefonų ir planšečių laikikliai automobilio salone – taip pat neblogas dalykas. Ypač turint omeny, kad „Superb“ gali būti vadovo automobilis (gale galima patogiai darbuotis kompiuteriu) arba šeimos mašina (vaikams galinė sėdynė su planšete būtų tikras rojus). Apie patogias dėtuves buteliams jau nekalbėsiu – jas stengiasi sumontuoti visi gamintojai.

Skaičiai

Naujos kartos modelis turi 8 cm ilgesnę ratų bazę, pats automobilis pailgėjo 2,8 cm, praplatėjo 4,7 cm, todėl sėdėti galinėje sėdynėje patogu beveik kaip kino teatre.

Įspūdinga net 625 litrų dydžio bagažinė (padidėjo 30 l). Automobilio svoris sumažėjo 75 kilogramais,  kaina pakilo tik keliais procentais (gavę detalų kainoraštį šį straipsnį papildysime).

Kompanija jau spėjo parduoti 700 000 „Superb“ modelių visame pasaulyje.

Didžiausias šio automobilio privalumas – puikus kainos ir kokybės santykis. Vargu ar maždaug už 88 tūkst. galima įsigyti didesnį, erdvesnį ar ištaigingesnį automobilį.

Trečiosios kartos „Superb“ pagamintas panaudojus pažangią „Volkswagen“ koncerno turimą MQB platformą (ji jau naudota naujausiame „Octavia“ ir „Passat“ modeliuose). Iki šiol kompanija jau spėjo parduoti 700 000 „Superb“ modelių visame pasaulyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs