Svoris sportiškuose automobiliuose – nepageidaujamas dalykas. Prabangiems modeliams tai – atleistina, tačiau papildoma masė taip pat daro randus ne tik dinaminėse savybėse, bet ir degalų sąnaudose.
Specialistas pažymėjo, kad šio automobilio svorio dieta yra neįprasta, palyginti su kai kuriais kitais modeliais. Mat, čia gamintojas nenaudos jokių egzotiškų medžiagų, o užsibrėžtą tikslą (1000 kg svorį) bandys pasiekti su naujoviška automobilio struktūra ir kitais inžineriniais sprendimais.
Kiyoshi Fujiwara pabrėžė, kad naujos kartos MX-5 nebus galingesnis nei paskutiniai „Mazda“ rodsteriai, tačiau jų tikslas – pasiekti geresnius santykinės galios parametrus. Tiksliau sakant, vienam automobilio kilogramui atiteks daugiau galios.
Pirmos kartos MX-5 svėrė 980 kg, tačiau naujausi modeliai pastambėjo iki 1110-1150 kg.
Vokiečių „Auto Motor und Sport“ teigia, kad šiuose kabrioletuose bus montuojami nauji „SKYACTIV“ benzininiai varikliai su sąlyginai dideliu suspaudimo laipsniu. Įdomu tai, kad turbokompresorių benzininiuose varikliuose „Mazda“ montuoti neskuba. Atvirkščiai – jie yra nusistatę prieš tokį, atrodo, populiarų inžinerinį sprendimą.
Japonai teigia, kad nedidelės kubatūros benzininiai varikliai su priverstinio oro pripūtimo sistemomis puikius efektyvumo parametrus parodo tik NEDC („New European Driving Cycle“) bandymuose, tačiau realiame pasaulyje tokių variklių degalų sąnaudos yra akivaizdžiai didesnės.
Todėl „Mazda MX-5“ modeliuose bus montuojami atmosferiniai, tačiau didesnio darbinio tūrio benzininiai motorai. Kubatūros didinimą gamintojas pasirinko tam, kad pavyktų išgauti didesnį sukimo momentą.
Reikia nepamiršti ir fakto, kad naujieji „Mazda MX-5“ yra kuriami kartu su italų pagalba. „Alfa Romeo“ ant šio pagrindo sukurs naujos kartos „Spyder“ kabrioletą, tačiau jų požiūris į tokį automobilį yra visiškai skirtingas.