Naujos kartos „Nissan 370Z“ turės mažesnį variklį su turbokompresoriumi

Kiek anksčiau internete išplito informacija, kad „Nissan“ tarptautinėje Japonijos automobilių parodoje pristatys du sportinius modelius.
„Nissan 370Z“
„Nissan 370Z“ / „Nissan“ nuotr.

Pretendentais į ekspoziciją buvo laikomi futuristinis sportinis elektromobilis „Nissan BladeGlider“ ir „GT-R Nismo“, tačiau britų „Autocar“ teigia, kad Tokijuje gali būti pristatytas naujas 370Z. Taigi, nežinia, ar sulauksime naujos kartos GT klasės automobilio, ar dar greitesnės „Godzilos“.

Britai tvirtina, kad naujasis 370Z turės efektyvesnį variklį – 3,7 litro V6 atmosferinė jėgainė (326 AG ir 366 Nm) bus pakeista į mažesnį variklį su priverstinio oro pripūtimo sistema (tikėtina – su turbokompresoriumi). Tačiau „Nissan“ kompanijos viceprezidentas Andy Palmeris akcentavo, jog šis automobilis bus ne silpnesnis nei jo pirmtakas.

„Mūsų gamoje yra vietos dar dviem sportiniams automobiliams. „BladeGlider“ – rimtas iššūkis klasikinėms mašinoms, tačiau mes palikome erdvės ir jiems – automobiliams, kurie primintų ne ateitį, o GT-R arba 370Z“, – teigė jis „Autocar“ žurnalistams.

A.Palmeris taip pat pridūrė, kad „Nismo“ versijos bus kuriamos beveik kiekvienam modeliui.

Kiek anksčiau Andy Palmeris prasitarė, kad „Subaru BRZ/Toyota GT86“ atomobiliai yra skirti penkiasdešimtmečiams, o jie Tokijuje pristatys modelį, kuris žavės dvigubai jaunesnius vairuotojus. Buvo tikima, kad galvoje specialistas turėjo koncepcinį „BladeGlider“, po pastarosios britų publikacijos, galima tikėti, kad buvo kalbama ir apie naujos kartos 370Z.

„Nissan 370Z“ savo pirmtaką pakeitė 2009-aisiais ir yra gaminamas jau ketvirtus metus. Tuo tarpu 350Z modeliai buvo gaminami nuo 2002-ųjų iki 2009-ųjų – septynerius metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis