„SEAT išgyvena konsolidacijos ir augimo laikotarpį, o mes siekiame tapti viena dinamiškiausių organizacijų automobilių industrijoje. Naujasis „SEAT Ibiza“ padės mūsų prekiniam ženklui žengti didžiulį žingsnį pirmyn“, - sakė SEAT S.A. vykdomojo komiteto pirmininkas Luca de Meo.
Maža to, šiuos metus galima pavadinti didžiausio proveržio metais SEAT kompanijai. Metų pradžioje pasirodė atnaujintas „Leon“, o jį sekė pirmasis kompanijos visureigis „Ateca“. Dabar atėjo eilė sužibėti trečiajam kertiniam kompanijos akmeniui - „Ibiza“ modeliui. Šiais metais taip pat laukia kitų naujų modelių, tokių kaip „Arona“ visuriegis, debiutai. Kompanija džiaugiasi jau penktus metus iš eilės kylančiais pardavimais. Šie metai taip pat prasidėjo labai optimistiškai – sausio mėnesį pardavimai pakilo 16,5 proc.
Iki metų pabaigos visi nauji modeliai leis atsiriekti dar didesnę „pyrago“ dalį Europos rinkoje. Kompanija dar šiemet ketina pristatyti „Xcellence“ apdailos paketą, kuris taps alternatyva FR apdailai. „Xcellence“ apdailos paketas buvo sukurtas naujiems pirkėjams, kurie ieško išskirtinio dizaino ir moderniųjų technologijų derinio.
Galingiausias modelis SEAT istorijoje
Netrukus prasidėsiančioje Ženevos automobilių parodoje nepraleis progos pasirodyti ir galingiausias, legaliai gatvėmis galintis važiuoti Ispanijos automobilių gamintojo modelis - naujasis „Leon CUPRA“. Nors visi tik ir kalba apie jo 300 AG (380 Nm) variklį, įsibėgėjimą iki 100 km/h vos per 4,9 sekundes, tai yra praktiškai niekas, palyginus su faktu, kad naujasis „Leon CUPRA“ turės „4Drive Total Traction“ sistemą ir dvigubos sankabos DSG transmisiją.
Kartu su 300 AG variklį turinčiu „Leon CUPRA“ modeliu Ženevos automobilių parodoje pasirodys dar vienas įspūdingas modelis, pasižymintis matine pilka spalva bei anglies pluoštos detalėmis. Taip, tai naujasis „SEAT Leon CUPRA Evo 17“, lenktyninė versija, kuriai lemta dalyvauti „TCR International Series“ varžybose. Naujasis „Leon CUPRA Evo 17“ turės tokį pat variklį, kaip ir gatvėms skirta versija – 350 AG (20 AG daugiau nei 2016 m. versija) motorą, išvystantį didžiausią 420 Nm sukimo momentą. „Leon CUPRA Evo 17“ bus komplektuojama su sekvencine arba DSG transmisija.
Žvelgdami į vilčių kupiną naująjį sezoną, inžinieriai nepagailėjo modeliui daugybės patobulinimų, įskaitant stabdžių sistemą. Naujasis „Leon CUPRA Evo 17“ bus varomas priekiniais ratais, turės savaime užsiblokuojantį VAQ elektrohidraulinį diferencialą, 378 mm skersmens priekius diskinius stabdžius su 6 apkabomis ir 272 mm diskinius galinius stabdžius.