Tačiau papildomoje įrangoje klasikinę automatinę transmisiją pakeis turbūt labiausiai tokio tipo automobiliui netinkanti pavarų dėžė – bepakopė, su kintamu perdavimo laipsniu. Ji sutrumpintai vadinama CVT – šį raidžių trumpinį pažįsta turbūt kiekvienas vairavimo mėgėjas, žinantis, ko smagiame automobilyje neturėtų būti.
Kalba juk vystosi ne apie namų šeimininkėms skirtą naująjį „Impreza“, kur tokia pavarų dėžė nieko nestebina, o apie sportišką ketverių durų sedaną su turtinga ralio istorija.
Tokia informacija pasklido, nutekėjus dokumentui, kuriame buvo parodytos visos naujos kartos WRX ir STI versijų įrangos. Žinoma, pastaroji, galingesnė versija bus gaminama tik su 6 laipsnių mechaninėmis pavarų dėžėmis.
Naujasis serijinis WRX bus pristatytas visai netrukus startuosiančioje Los Andželo automobilių parodoje. Nors ir gamintojas išplatino tik vieną oficialią nuotrauką, internete jau pasklido dar dvi nuotraukos, kuriose matomas visas automobilis.
Teigiama, kad WRX modeliuose bus montuojami 2,0 litrų opoziciniai motorai su turbokompresoriais. 268 AG ir 350 Nm iki 100 km/val. leis pagreitėti per 5,4 sekundės, tačiau modeliai su nuobodžiosiomis CVT pavarų dėžėmis su šia užduotimi susitvarkys per 5,9 sekundės. Negana to, pastaruoju atveju teks klausytis, kaip variklio sūkiai kabo ties viena ir ta pačia padala – toks jau tos CVT pavarų dėžės teikiamas „malonumas“.
Galios paskirstymo santykis priekiniams bei galiniams ratams parinktas 45:55 santykiu, tačiau „Variable Torque Distribution“ sistema šį parametrą galės keisti, priklausomai nuo situacijos.
„Car&Driver“ portale teigiama, kad naujos kartos sportinis „Subaru“ sedanas už savo pirmtaką bus net 41 procentu standesnis.