Šiek tiek valiūkiškos reklamos koncepcijos tikslas – atpratinti potencialius klientus manyti, jog universalas – tai toks rimtas ir pramogoms netinkantis automobilis, kurį vairuoja visokie „dėdės be fantazijos”. Akcentuojant naujojo modelio veržlumą ir jaunatvišką dizainą teigiama, kad gyvenimo džiaugsmą gali teikti ne tik hečbekai, sedanai ir kabrioletai.
Humoristiškai suformuotoje TV reklamoje du berniukai ginčijasi, kurio tėvelio automobilis „krūtesnis”. Vieno tėtis vairuoja labai šaunų, bet „paprastą” naujausios kartos „VW Golf“, o kito – naująjį universalą. Galiausiai pasiekiamos „lygiosios“, nes naujasis „Golf Variant“ atrodo labai veržliai, sportiškai ir dinamiškai.
Tokiai reklamos koncepcijai pasiteisinus Vokietijoje, vėliau ji bus adaptuota ir kitų Europos šalių rinkoms.