Automobilio su 140 kW galios 2.0 TDI varikliu ir S tronic pavarų dėže pradinė kaina – 44 900 eurų.
„Praėjusiais metais „Audi“ Q5 buvo vienas iš sėkmingiausių mūsų modelių – jų parduota 144 vnt., t.y. net 92 proc. daugiau nei 2015 m. Tikimės, kad dėl naujųjų mūsų inovacijų, tarp kurių – Quattro drive sistema su ultra technologija, didelio efektyvumo varikliai, pneumatinė pakaba su valdomu dempferiu ir gausi informacinių pramogų bei pagalbinių sistemų pasiūla – naujosios kartos „Audi“ Q5 ir šiais metais taps pirkėjų favoritu ir teigiamai atsilieps stabiliam „Audi“ pardavimų augimui tiek Lietuvos, tiek kaimyninių šalių rinkose“, – sako „Аudi“ prekės ženklo vadovė Ilzė Grase-Kibilde.
Šiuo metu Lietuvoje „Audi“ Q5 parduodamas su vienu iš dviejų galingų ir ekonomiškų variklių – 2.0 TDI ir 2.0 TFSI. Jų galia padidėjo iki 20 kW (27 AG), o degalų sąnaudos žymiai sumažėjo. 2.0 TFSI variklio galia siekia 185 kW (252 AG), 100 km jis vartoja tik 6,8 litrų benzino, į aplinką išmesdamas tik 154 gramus CO2 vienam kilometrui kelio. Asortimentą netrukus papildysiančio iš pagrindų atnaujinto 3.0 TDI galia taip pat padidėjo – dabar ji siekia 210 kW (286 AG) ir leidžia išvystyti iki 620 Nm sukimo momentą. Šis variklis Lietuvoje bus pristatytas 2017 metų viduryje.
„Audi“ Q5 pirkėjai turės galimybę rinktis vieną iš keturiolikos galimų kėbulo spalvų. Taip pat bus galima rinktis įprastus LED diodinius priekinius žibintus arba didelės raiškos Matrix LED technologijas su dinaminiu šviestuvų pasukimu.
Naujasis „Audi“ Q5 90 kg lengvesnis už pirmtaką. Automobilio ilgis – 4,66 m, plotis – 1,89, aukštis – 1,89 m. Ratų tarpvėžės ilgis – 2,82 m. Nors naujo automobilio masė mažesnė, „Audi“ Q5 padidėjo visomis kryptimis. Priklausomai nuo galinės sėdynės atlošo padėties, pagrindinis bagažo skyriaus tūris siekia nuo 550 iki 610 litrų. Tai dešimčia litrų daugiau nei ankstesniame modelyje. Kai galinė sėdynė nulenkta, bagažo tūris išauga iki 1 550 litrų.