Naujosios kartos „Jeep Grand Cherokee“ išlaikė „briedžio testą“

Turbūt daugelis automobiliais besidominčių prisimena, kai 2012-ųjų vasarą Švedijos automobilių žurnalas „Tekniken Värld's“ surengė „Jeep Grand Cherokee“ „briedžio testą“, kurio metu SUV klasės automobilis vos neapsivertė. Dabar žurnalas tą patį testą atliko su naujuoju 2014-ųjų metų „Jeep Grand Cherokee“ modeliu.
„Briedžio testo“ akimirka
„Briedžio testo“ akimirka / „Tekniken Värld's“ nuotr.
Temos: 1 Jeep

Vos neapsivertė

Prieš pusantrų metų vykusio bandymo metu automobilis pakilo dviem ratais į orą, važiuodamas vos 61 km/h greičiu. Esant 63,5 km/h greičiui „Jeep Grand Cherokee“ jau vos neapsivertė. Tuo metu garsiai buvo kalbama apie tai, jog elektroninė stabilumo sistema nesugeba atlikti savo darbo.

„Tekniken Värld's“  nuotr./„Briedžio testo“ akimirka
„Tekniken Värld's“ nuotr./„Briedžio testo“ akimirka

Bandymą pakartojo

Dabar ta pati žurnalistų kompanija taip pat išbandė naująjį, 2014-ųjų metų „Jeep Grand Cherokee“ ir pripažino, jog naujasis modelis – vertas pagarbos. Kaip teigia „Tekniken Värld's“ atstovai, gamintojas atliko namų darbus ir ištaisė ankstesniame modelyje paliktas klaidas, todėl naujojo „Jeep Grand Cherokee“ elgesys „briedžio testo“ metu įvertintas teigiamai.

Dabar automobilio sistemos, esant 61 km/h greičiui, suveikė be priekaištų. Tuomet žurnalistai greitį padidino iki 71 km/h ir konstatavo, kad šis greičio limitas yra riba sėkmingam „briedžio testui“.

„Tai yra geras rezultatas SUV klasės automobiliui žinant, kaip šiame bandyme elgėsi „Jeep Grand Cherokee“ ankstesnis modelis. Džiugu, kad gamintojas atkreipė dėmesį į mūsų pastabas ir ištaisė kai kurias klaidas", – sakė „Tekniken Värld's“ žurnalistai.

VIDEO: „Briedžio testas” 2012- aisiais
VIDEO: Naujosios kartos „Jeep Grand Cherokee” „briedžio testas”

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis