Naujovė: elektromobilius galės įkrauti ir tie, kurie neturi garažo

Elektromobilį galima patogiai ir greitai įkrauti specializuotose stotelėse. Tačiau daugybė vairuotojų jas naudoja tik ilgesnėse kelionėse – elektromobilį galima įkrauti namie. Tai yra viena iš priežasčių, kodėl elektromobiliai nėra tokie populiarūs tarp gyvenančių butuose. Bet škotų kompanija „Trojan Energy“ nori tai pakeisti.
„Trojan Energy“ nuotr.
„Trojan Energy“ nuotr.
Temos: 1 Elektromobilis

Negalima sakyti, kad lauke automobilį statantys žmonės nenori elektromobilių. Miestiečiai elektromobilius tikrai perka ir juos mėgsta, net jei neturi nuosavos įkrovimo stotelės. Tačiau galimybė savarankiškai per naktį įkrauti savo automobilį yra labai svarbi ir kartais to pakanka, kad žmogus pasirinktų senamadišką benzininį ar dyzelinį automobilį.

Sprendimų jau ieškoma. Pavyzdžiui, svarstoma įkrovimo lizdus montuoti apšvietimo stulpuose. „Trojan Energy“ sukūrė kiek elegantiškesnį sprendimą – įkrovimo lizdą paslėpė šaligatvio grindinyje.

Čia esantis lizdas netrukdo praeiviams, dviratininkams, nedarko gatvės vaizdo. Aišku, yra ir minusų – sniegas, kuris škotams nėra visiškai svetimas, gali visiškai paslėpti tokį lizdą. Be to, vairuotojams tenka vežiotis kiek neįprastas pompą primenančias jungtis-įkrovimo stoteles.

„Trojan Energy“ pasiekia 7-22 kW įkrovimo galią ir yra visiškai saugi. Įkrovimo kištukas neturi elektros energijos, kol nėra prijungtas prie automobilio. Patogu ir tai, kad vairuotojams nereikia kaskart suvesti savo duomenų – sistema juos atpažins.

Pirmoji tokia įkrovimo stotelė jau yra sumontuota, bet „Trojan Energy“ ruošiasi įrengti po 15 stotelių 6 Brento ir 4 Kamdeno gatvėse. 140 elektromobilių vairuotojų jau užsiregistravo sistemoje ir nori dalyvauti bandymuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis