Čia iš bendro naujų registruotų automobilių skaičiaus yra atimti visi per 121 d. išregistruoti automobiliai, kurių didžioji dalis buvo reeksportuota. Šalia to, čia pridėti pirmą kartą Lietuvoje įregistruoti automobiliai, nuo kurių pirmos registracijos bet kurioje užsienio šalyje datos praėjo ne daugiau 121 d. (t.y. reimportuoti apynauji automobiliai). Autotyrimai.lt atstovų teigimu, toks skaičiavimo būdas geriausiai atspindi šalies vidaus rinkos dydį ir struktūrą.
Taigi, net pastebimai išaugęs išregistravimas nepajėgė atsverti žymiai padidėjusio registravimo. 2015 m. naujų automobilių išregistravimas išaugo 14,9 proc. iki 3 469 vnt. (arba 17,8 proc. bendros registravimo apimties). Tuo tarpu 2014 m. išregistravimas sudarė 3 020 vnt. (18,4 proc. bendros registravimo apimties).
2015 m. šalyje pirmą kartą įregistruotas 351 apynaujis automobilis, kurio amžius yra iki 121 d., t.y. 8 vnt. mažiau negu 2014 m. (359 vnt.). Tai sudarė vos 1,8 proc. bendros registruotų naujų automobilių apimties (2,2 proc. 2014 m).
Taigi, pagal registravimą vidaus poreikiams 2015 m. pirmavo „Volkswagen“ (2 840 vnt. arba 17,4 proc. vidaus rinkos), „Toyota“ (2 032 vnt., 12,4 proc.), „Skoda“ (1 946 vnt., 11,9 proc.), „Nissan“ (1 282 vnt., 7,9 proc.) ir „Renault“ (936 vnt., 5,7 proc.).
Pagal naujų automobilių išregistravimą 2015 m. ir vėl niekas neprilygo „Fiat“ – 2 593 vnt., arba 74,7 proc. bendros išregistravimo apimties. Toliau sekė „Nissan“ (146 vnt., 4,2 proc.), „Volkswagen“ (143 vnt., 4,1 proc.) ir „Alfa Romeo“ (102 vnt., 2,9 proc.).
Pagal didžiausią išregistruotų automobilių dalį, nevertinant tų markių, kurių registravimas neviršijo 10 vnt., pirmavo „Alfa Romeo“ (96,2 proc., arba 102 vnt. iš 106 įregistruotų), „Fiat“ (84,3 proc., 2 593 iš 3 076) ir „Land Rover“ (31,6 proc., 37 iš 117).
Pagal apynaujų (iki 121 d.) automobilių įregistravimą 2015 m. pirmavo „Mercedes-Benz“ (35 vnt. arba 10,0 proc. bendros apimties), „Kia“ (31 vnt., 8,8 proc.) ir BMW (29 vnt., 8,3 proc.).
Lyginant su bendruoju registravimu, pirmaujančių markių rikiuotė beveik nepasikeitė, išskyrus „Fiat“ smukimą net per 9 pozicijas, t.y. iš pirmos į dešimtą. Reikia pažymėti, jog dėl tyrimo metodikos ypatybių galutiniai registravimo vidaus poreikiams rezultatai natūraliai pavėluoja.