2010 metais, minint 200-ąsias prekės ženklo metines, „Peugeot" logotipe pasirodė šūkis „Motion&Emotion" (išvertus į lietuvių kalbą reiškiantis „Judėjimas ir emocijos"), kuris sustiprino bendrovės pozicijas didžiausių automobilių gamintojų tarpe tiek produktų, tiek paslaugų atžvilgiu. Šis šūkis nustatė inžinierių ir dizainerių bendradarbiavimo kryptį, kuri yra būdinga prekės ženklui nuo pat 1810 m., remiantis idėja, jog, pasak „Peugeot", emocijos visada buvo vairavimo patirties pagrindas.
Dabar pridėta raidė „e" simbolizuoja melsvai žalius elektros blyksnius, simbolizuojančius „Peugeot" perėjimą prie naujų energijos šaltinių.
Su šūkiu „Motion & e-Motion" jau pristatomas koncepcinis automobilis „Peugeot e-Legend Concept", taip pat įkraunami hibridiniai varikliai, kurie iki metų pabaigos bus įmontuoti į „Peugeot 3008", sedanus „Peugeot 508" ir šeimos automobilius „Peugeot 508 SW".
Po šių metų Ženevos automobilių parodos naujasis šūkis bus naudojamas visose šalyse ir visose firminio stiliaus priemonėse: interneto transliacijose įvairiuose ekranuose, spaudiniuose, renginiuose, automobilių salonuose, televizijos reklamose ir vaizdo įrašuose.
Taip pat pasikeitė „Peugeot" prekės ženklo ambasadorius – heraldinis liūtas. Pernai Ženevos automobilių parodoje pristatyta „Peugeot" dizaino laboratorijoje sukurta įspūdingo dydžio skulptūra, skirta paminėti emblemos 160-mečiui, simbolizuojanti pasididžiavimą prekės ženklu, jo jėgą ir išskirtinę kokybę. Šiemet Ženevoje liūtas atgis, žaižaruodamas žalios ir mėlynos šviesos efektais bei veidrodiniais atspindžiais ant aptakaus skulptūros paviršiaus.