„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Neatsilaikė ir „Peugeot“: dėl naujo elektrinio monstro keičia logotipą

„Peugeot" savo logotipą papildys šūkiu „Motion & e-Motion", simbolizuojančiu naują etapą prekės ženklo istorijoje ir visų „Peugeot" modelių elektrifikavimą nuo 2019 m. Ženevos automobilių parodoje visuomenei bus pristatytas atnaujintas „Peugeot" simbolis – heraldinis liūtas, rašoma pranešime.
Elektrinis „Peugeot e-Legend Concept"
Elektrinis „Peugeot e-Legend Concept" / Peugeot nuotr.

2010 metais, minint 200-ąsias prekės ženklo metines, „Peugeot" logotipe pasirodė šūkis „Motion&Emotion" (išvertus į lietuvių kalbą reiškiantis „Judėjimas ir emocijos"), kuris sustiprino bendrovės pozicijas didžiausių automobilių gamintojų tarpe tiek produktų, tiek paslaugų atžvilgiu. Šis šūkis nustatė inžinierių ir dizainerių bendradarbiavimo kryptį, kuri yra būdinga prekės ženklui nuo pat 1810 m., remiantis idėja, jog, pasak „Peugeot", emocijos visada buvo vairavimo patirties pagrindas.

Dabar pridėta raidė „e" simbolizuoja melsvai žalius elektros blyksnius, simbolizuojančius „Peugeot" perėjimą prie naujų energijos šaltinių.

Su šūkiu „Motion & e-Motion" jau pristatomas koncepcinis automobilis „Peugeot e-Legend Concept", taip pat įkraunami hibridiniai varikliai, kurie iki metų pabaigos bus įmontuoti į „Peugeot 3008", sedanus „Peugeot 508" ir šeimos automobilius „Peugeot 508 SW".

Po šių metų Ženevos automobilių parodos naujasis šūkis bus naudojamas visose šalyse ir visose firminio stiliaus priemonėse: interneto transliacijose įvairiuose ekranuose, spaudiniuose, renginiuose, automobilių salonuose, televizijos reklamose ir vaizdo įrašuose.

Taip pat pasikeitė „Peugeot" prekės ženklo ambasadorius – heraldinis liūtas. Pernai Ženevos automobilių parodoje pristatyta „Peugeot" dizaino laboratorijoje sukurta įspūdingo dydžio skulptūra, skirta paminėti emblemos 160-mečiui, simbolizuojanti pasididžiavimą prekės ženklu, jo jėgą ir išskirtinę kokybę. Šiemet Ženevoje liūtas atgis, žaižaruodamas žalios ir mėlynos šviesos efektais bei veidrodiniais atspindžiais ant aptakaus skulptūros paviršiaus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų