Kaip rašo „electrek.co“, pareigūnai užtruko 7 minutes ir įveikė maždaug 10 kilometrų, kol sustabdė neblaivaus ir miegančio vairuotojo važiuojantį „Tesla Model S“. Šiuo atveju sakyti, kad automobilis važiavo pats, labai tikslu, nes elektromobilis buvo ne vairuojamas, o valdomas aktyvavus savavaldžio vairavimo funkciją.
Kaip paaiškino policijos atstovai, būtent ši funkcija ir padėjo automobilį sustabdyti sėkmingai. Patruliai aplenkė „Tesla“ ir važiuodami priešais tiesiog pradėjo stabdyti. Autonominė valdymo sistema reagavo į tokius pareigūnų veiksmus ir galiausiai visiškai sustabdė vairuotojo nevaldomą elektromobilį.
Tiesa, kol kas vis dar neaišku, kaip neblaiviam ir už vairo užmigusiam vairuotojui pavyko apgauti „Tesla Model S“ sistemos saugiklius. Įjungus autonominio vairavimo funkciją, automobilis reguliariai prašo, kad vairuotojas laikytų rankas ant vairo, taip pat reaguoja į tai, kokia jėga vairas laikomas.
Jei sistema pastebi, kad vairuotojas nereaguoja, įsijungia perspėjamieji signalai, į kuriuos nereaguojant automobilis galiausiai pradeda stabdyti pats ir, jei tai įmanoma, saugiai sustoja šalikelėje.
„Electrek.co“ skelbia, kad mėgino susisiekti su „Tesla“ ir išsiaiškinti šio įvykio aplinkybes, kaip vairuotojui pavyko „apgauti“ sistemą, tačiau gamintojas įvykio nekomentavo. Spėjama, kad neblaivus už vairo sėdęs ir užmigęs vairuotojas galėjo pasinaudoti gudrybe – ant vairo uždėjo telefono laikiklį, kuris imituoja vairo spaudimą.
Bet kokiu atveju, galima tik pasidžiaugti, kad policijos pareigūnai pastebėjo prie vairo užmigusį vairuotoją, o „Tesla“ autonominio vairavimo sistema tinkamai sureagavo į pareigūnų veiksmus.