Negimęs „Nissan“ superautomobilis, kuris galėjo įkrėsti „Honda NSX“

„Nissan“ skirtingai nei „Honda“ ar „Toyota“, superautomobilio neturi. Vietoje to tie turi kai ką, kas gali įveikti daugelį superautomobilių – GT-R. Galima tik pagalvoti kas būtų, jei šie MID4 būtų pakliuvę į gamybą.
„Nissan MID4“
„Nissan MID4“ / „Nissan“ nuotr.

„Nissan“ norėjo sukurti bei išbandyti naujas technologijas ir jų pritaikymui panaudojo futuristinį superautomobilį.

Šis projektas atsidūrė ant Shinichiro Sakurai stalo, kuris buvo „Skyline“ komandos vadovas. Darbus jis pradėjus 1984 m. pavasarį, mažiau nei po metų buvo paruošti pirmieji keturi MID4 prototipai.

Prototipai buvo pristatyti 1985 m. Frankfurto automobilių parodoje, baltas automobilis naudojo iš 300ZX modelio paskolintą variklį. Šis V6 agregatas išvystė 245 AG. Prototipas taip pat turėjo visų varomųjų ratų sistemą, su 33/67 sukimo momento perdavimo santykiu priekiui ir galui. „Nissan“ keturių vairuojamųjų ratų sistema tuo metu dar buvo tobulinama.

„Nissan“ teigė, jog maksimalus šio prototipo greitis siekė 249km/val.

1987 m. prototipas buvo patobulintas ir įgavo „MID4 II” vardą. Atnaujintas modelis buvo pristatytas 1988 m. Tokijo automobilių parodoje.

Atnaujintame modelyje buvo panaudotas kitas variklis – VG30DETT blokas su 2 turbokompresoriais. Automobilio dizainas buvo supaprastintas, o jo svoris siekė 1399 kilogramus. Po šių atnaujinimų, visuomenė tikėjosi, jog MID4 II galėtų debiutuoti su „Infiniti“ ženkliuku 1990 m.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų