Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Neginčijamai sportiškas naujasis „Opel Astra OPC EXTREME“

Naujasis „Opel Astra OPC EXTREME”, kuris debiutuos Ženevos automobilių parodoje, truksiančioje šešias dienas, tikrai ekstremalus. Modelis sukurtas iššūkių pilnoje Niurnburgringo „Nordschleife“ lenktynių trasoje, turi galingą 2,0 l variklį su turbina, išvystantį net 300 AG, ir pagrindinius „Opel Astra OPC Cup“ lenktyninio automobilio komponentus, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
„Opel Astra OPC EXTREME”
„Opel Astra OPC EXTREME” / „Opel” nuotr.

„Astra OPC EXTREME” sukurtas šios lenktyninės versijos pagrindu ir tikrąsias lenktynių technologijas leis pajusti važiuojant įprastais keliais. Jei publikos reakcija bus tokia, kokios ir tikėtasi, EXTREME modelis taps ribotos serijos legaliai gatvėse skriejančiu sportiniu automobiliu.

300 AG slėpsis po anglies pluošto variklio gaubtu. 2,0 l variklis su turbina ir tiesiogine degalų įpurškimo bei kintamo darbo vožtuvų sistemomis – vienas galingiausių „Opel“ sukurtų keturių cilindrų variklių.

Aliuminio konstrukcijos variklis montuojamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, kuri galią perduoda per riboto praslydimo diferencialą. Šis lenktynėse patikrintas variklis OPC EXTREME modelyje bus tikrai greitas, nes dėl lengvų ir itin tvirtų anglies pluošto dalių automobilis yra 100 kg lengvesnis nei įprastas „Astra OPC“.

„Opel” nuotr./„Opel Astra OPC EXTREME”
„Opel” nuotr./„Opel Astra OPC EXTREME”

Anglies pluoštas plačiai naudojamas F–1 lenktynėse siekiant sumažinti automobilių svorį; jis naudojamas ir EXTREME konstrukcijoje. Iš šios itin tvirtos ir lengvos medžiagos pagamintas aerodinamiškai optimizuotas galinis oro aptakas, difuzorius, priekinis oro aptakas, variklio gaubtas, skersinės pakabos svirtys, ratlankiai, galinių ratų arkų ventiliacijos angos ir stogas. Anglies pluošto ratlankiai net 20 kg lengvesni už aliuminio lydinio.

Visa tai gerokai sumažina kėbulo ir važiuoklės svorį, suteikia džiaugsmo inžinieriams, o vairuotojams – dar daugiau vairavimo malonumo. Anglies pluošto automobilio stogas lengvas it plunksna – vos 2,6 kg, palyginti su plieniniu, kuris sveria 9,3 kg. Toks stogas leidžia gerokai sumažinti „Astra EXTREME“ svorio centrą. Automobilio sparnai pagaminti iš aliuminio ir sveria vos po 800 g, palyginti su 2,2 kg sveriančiais plieniniais.

Mažesnis svoris svarbiausiose vietose smarkiai pagerina automobilio valdymą, vikrumą trasoje ir, žinoma, gerina galios ir svorio santykį. To rezultatas – gatvėms tinkamas EXTREME greitus posūkius įveikia taip lengvai ir greitai kaip ir lenktyninis jo brolis Niurburgringo ilgų nuotolių čempionate (VLN).

„Opel” nuotr./„Opel Astra OPC EXTREME”
„Opel” nuotr./„Opel Astra OPC EXTREME”

„Opel“ versijai EXTREME suteikė ir stulbinamo veiksmingumo stabdžius, atitinkančius galingą automobilio variklį. Tai šešių stūmoklių „Brembo“ stabdžių sistema su 370 mm skersmens priekiniais stabdžių diskais, pasiskolintais iš lenktyninės versijos. Itin sportiškos 245/35 19 colių padangos, sukurtos specialiai EXTREME, taip pat yra svarbios ir užtikrina beveik tokį pat sukibimą kaip ir lenktyninio automobilio padangos. Be to, automobilio pakaba (stabilizatoriai ir amortizatoriai) yra reguliuojama visai kaip žiedinių lenktynių automobiliuose.

Efektyvumo be kompromisų siekiama ir EXTREME interjere: galinės automobilio sėdynės išmontuotos, viduje sumontuoti saugos lankai. Vairuotojas ir šturmanas sėdės patogiose specialiai šiam automobiliui sukurtose „Recaro“ sportinėse sėdynėse su šešiataškiais „Schroth“ saugos diržais. „Astra OPC EXTREME“ ekipažas ne tik sėdi automobilyje – jie tampa šio automobilio dalimi.

„Opel” nuotr./„Opel Astra OPC EXTREME”
„Opel” nuotr./„Opel Astra OPC EXTREME”

Vairuotojas mėgausis itin patogiu ir tvirtu anglies pluošto vairu, aptrauktu versta oda, padailintu geltonomis dekoratyvinėmis siūlėmis. Pagrindinė „Opel Motorsport“ spalva dominuoja daugelyje „Astra OPC EXTREME“ modelio detalių, pavyzdžiui, specialiai šiam automobiliui sukurtame logotipe, kurį galima rasti ant slenksčių ir ant priekinio oro aptako.

Tinkama spalva, „Astra GTC“ kontūrai – „OPC EXTREME“ pagaminta šio modelio pagrindu – idealiai atspindi skulptūrišką „Opel“ modelių dizainą. Švelnios formos ir tikslūs akcentai susilieja į dramatines proporcijas. „Astra OPC EXTREME“ daugiasluoksniai dažai derinami su aukštos kokybės lipdukais ir suteikia erdvinio vaizdo efektą, dar labiau pabrėžia skulptūriškas automobilio formas, atletiškas linijas ir proporcijas.

„Opel” nuotr./„Opel Astra OPC EXTREME”
„Opel” nuotr./„Opel Astra OPC EXTREME”

„Naujuoju „Astra OPC EXTREME“ mes parodysime tikrą vairavimo džiaugsmą! Šis studijinis modelis tikrai įspūdingas, todėl vairavimo entuziastai įvertins efektingą jo išvaizdą. Puikus interjeras atkartoja įprastą „Opel“ – įdomus, tiksliai surinktas ir pasižymintis vokiška kokybe. EXTREME yra mūsų „Astra“ modelių gamos viršūnėje ir turi visus sportiniam automobiliui būtinus atributus“, – sako „Opel“ vykdomasis direktorius dr. Karlas Thomas Neumannas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs