„Nebent kažkokie darbai paklius į tą zoną ir jeigu jos (aikštelės – BNS) trukdys projektui sutvarkyti pilnoje apimtyje tą vietą, tai projektas bus įgyvendintas pilna apimtimi – jeigu reikės kažką papildomai išardyti, nes trukdo ir neturi mums kažkokios svarbos, o šiuo atveju taip ir yra, mes ir išardysime. (...) Tam nereikia jokio atskiro leidimo“, – aiškino V.Andrejevas.
Jis neprognozavo „kokioje apimtyje“ ir ar iš viso šios aikštelės gali trukdyti viaduko ir tilto statyboms.
„Palaukime kovo 15 dienos, atneš rangovas technologinį projektą, parodys. Nužymės vietoje, pasakys, kaip jam sekasi įvykdyti darbus, kas trukdo“, – teigė jis.
V.Andrejevas abejoja, ar bus siūloma šias dvi nežinia kaip ir kieno pastatytas aikšteles įteisinti: „Įteisinti jokių būdų nėra. Jos turėtų būti panaikintos“.
„Jeigu būtų nustatytas kaltas asmuo (aikštelių statytojas – BNS), reikėtų jį traukti administracinėn atsakomybėn ir derėtis dėl išardymo. Dabar mums su niekuo derėtis nereikia“, – kalbėjo V.Andrejevas
Jis sako, kad aikštelių likimas bus sprendžiamas nesvarbu ar jos trukdys viaduko ir tilto statybai, ar ne. V.Andrejevas spėja, kad direkcija tikriausiai pirks aikštelių demontavimo darbus.
„Mes negalime nei „Megai“, nei kitiems tretiesiems asmenims nurodyti išardyti, nes statybos inspektoriai nenustatė, kas jas įrengė“, – teigė jis.
V.Andrejevas sako, kad jo vadovaujamą direkciją tenkina Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos tyrimas dėl aikštelių kilmės ir administracine tvarka šios išvados tikriausiai neskųs.
Abi šios asfaltbetonio dangos autobusų sustojimo aikštelės su trinkelių dangos pėsčiųjų takais įrengtos ant valstybinės žemės, kurią Kelių direkcija valdo patikėjimo teise. Jos aptiktos planuojant magistralinio kelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda atkarpos rekonstrukciją.