„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Nepatikėsite, bet tai daro daugelis: kaip automobilių pirkėjų elgseną keičia vasara?

Nors ir vasaros metu Lietuvoje, kaip ir likusius metus, automobilių modelių ir markių įsigijimo dinamika nekinta, tačiau vis tik skirtumų pirkėjų elgsenoje įžvelgiama.
Kauno automobilių turgus
Kauno automobilių turgus / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Automobilių pardavimų ekspertas dalinasi savo įžvalgomis apie lietuvių automobilių įsigijimo įpročius ir išskiria vieną esminį skirtumą, kuris ypač išryškėja būtent šiltuoju metų laiku.

Mitas, kad vasaros metu išpopuliarėja tam tikri automobilių modeliai

Ne paslaptis, jog vasaros metu šalies gatvėse vis dažniau galima išvysti kabrioleto kėbulo tipo automobilių. Tačiau, kaip sako „Longo LT“ vadovas Paulius Valiukėnas, šių transporto priemonių pardavimai vasaros metu kardinaliai neišauga.

„Būtų klaidinga teigti, kad atitinkamų automobilių pardavimai vasaros metu labai išauga. Žinoma, natūralu, gali susidaryti nuomonė, kad šiltuoju metų laiku ypač išauga kabrioletų pardavimas, tačiau taip toli gražu nėra. Turima patirtis leidžia įžvelgti, jog lietuviai gana dinamiški ir nėra prisirišę prie vienos markės ar modelių automobilių labiau nei prie kitų, egzistuojančių rinkoje. Tačiau vis tik vieną skirtumą įžvelgti galima“, – dalijasi ekspertas.

Vasaros metu išauga naudotų automobilių pirkimas

Kalbėdamas apie automobilių pirkimo įpročius, atsižvelgiant į sezoniškumą, P. Valiukėnas teigia, kad vienas iš vyraujančių skirtumų yra gana ryškus. Anot jo, vasaros metu vairuotojai yra linkę drąsiau išbandyti norimus automobilius ir tuomet juos įsigyti. Tam yra akivaizdi priežastis.

„Lietuva yra viena tų šalių, kuri turi ryškius visus keturis metų laikus, tad į tai atsižvelgiama ir perkant automobilius. Tačiau vasarą, priešingai negu kitais metų laikais, pardavimų skaičius šiek tiek šoktelį ir dėl tam tikrų sąlygų. Vasaros metu vairuotojai gali paprasčiau išbandyti norimą įsigyti automobilį, nes nereikia sukti galvos dėl prastų oro sąlygų – sniego, ar teliuškuojančių didelių balų“, – pasakoja įmonės direktorius.

Dar mažiau galvos skausmo pirkėjams

Taip pat P. Valiukėnas pabrėžia, kad Lietuvoje vairuotojai rinkdamiesi automobilį vis mažiau suka galvas ir dėl paties automobilio tipo. Eksperto teigimu, šiai dienai automobilių industrija yra ypač pažengusi, todėl tai itin palengvina pirkėjų apsisprendimą.

„Kone visi automobiliai dabar jau pritaikyti įvairiausioms oro sąlygoms: lietui, karščiui, šalčiui ir pan. Žinoma, dar ne taip senai pirkėjai nuogąstaudavo, kad, pavyzdžiui, galu varomas automobilis žiemą neišvažiuos iš kiemo arba transporto priemonė su dyzeliniu varikliu šaltuoju metų laiku bus nepalanki. Visgi automobiliai yra patobulėję, tad kone visi modeliai perkami nepriklausomai nuo sezoniškumo“, – sako ekspertas.

Turi patarimą

Pasakodamas apie automobilių tendencijas P. Valiukėnas vairuotojams turi vieną patarimą. Kaip teigia jis, svarbiausiu aspektu renkantis transporto priemonę tampa ne metų laikai ar sezonas, o pirkėjų poreikiai, tad visų pirmą į tai ir turi būti atkreiptas dėmesys.

„Tai itin svarbu, nes jei nebus apsvarstyta, kokiai paskirčiai bus naudojama transporto priemonė – įveikti ilgas distancijas, kasdienei eksploatacijai, ar retesnėms kelionėms – pirkėjas gana greitai pradės abejoti įsigytu pirkiniu. Visų pirma automobilis turi tarnauti jums, o ne jūs jam, tad gerai apsvarstykite, ne tik kokį automobilį planuojate įsigyti, bet ir iš kokių rankų jį perimsite“, – akcentuoja P. Valiukėnas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“