Dėl modernių sprendimų, Workhorse W-15 eksploatacija bus gerokai pigesnė negu analogų su vidaus degimo varikliais. Be to, automobilio kėbulas pagamintas iš pigaus armuoto plastiko ir jas nesunkiai galima pakeisti. Kitaip sakant, su Workhorse W-15 bus galima pamiršti kas yra kėbulo remontas, kas taip pat kelia pikapo vertę, rašo trucker.lt.
Po pikapo grindimis sutalpinti Panasonic gamybos 60 kilovatvalandžių talpos ličio jonų akumuliatoriai, maitinantys du 230 AG elektromotorus, sumontuotus ant abiejų ašių. 100 km/val. greitį pikapas pasiekia per 5,5 s., viena įkrova gali nuvažiuoti iki 130 km. Aišku, tokia rida nedžiugina, todėl gamintojai sumontavo pikape trijų cilindrų BMW variklį, veikiantį kaip generatorius. Toks sprendimas leido ridą padidinti iki 500 km.
Taip pat automobilis gavo visus, įprastais tampančius, privalumus – perspėjimo apie susidūrimą sistemą, juostų stebėjimą, 360 laipsnių apžvalgos kamerą ir t.t. Prietaisų skydelio modelis neturi. Visa informacija pateikiama planšetiniuose kompiuteriuose. Beje, automobilis ne tik turi įkrovimo lizdą, bet ir gali tiekti elektros energiją. Gamintojai tikina, kad pikapas gali apšildyti nedidelį namą, tad vykdant statybos darbus jis bus nepakeičiamas.
Šiuo metu Workhorse W-15 yra bandomas. Jo gamyba turėtų būti pradėta 2018 m. Automobilis kainuos apie 52 500 JAV dolerių. Pasak įmonės vadovo Stiveno Biornso, per pirmus metus jie planuoja parduoti 10 000 tokių pikapų ir esą pusei jų jau gauti išankstiniai užsakymai.