Sudaužyti buvo šie automobiliai: „Suzuki Vitara“, „Fiat 500X“, „Mazda2“ ir „Renault Espace“. Penkių žvaigždučių, kuris yra aukščiausiais, įvertinimą gavo „Renault Espace“ ir „Suzuki Vitara“ modeliai.
„Suzuki Vitara“ pasirodė geriau nei „Renalt Espace“. „Vitara“ surinko 89 proc. įvertinimą už suaugusių keleivių saugumą, 76 proc. už pėsčiųjų saugumą, 75 proc. už saugos sistemas, 85 proc. už vaikų kelevių saugumą.
„Vitara“ koziris bandyme buvo sumontuota autonominė stabdymo sistema, kuri automatiškai pradeda stabdyti per arti priartėjus prie kito automobilio priekyje. Ši sistema yra jau bazinėje komplektacijoje.
„Renault Espace“ surinko 82 proc. už suaugusių keleivių saugumą, 89 proc. už vaikų keleivių saugumą, 70 proc. už pėsčiųjų saugumą ir 80 proc. už saugumo sistemas. Nors ir automobilį „Euro NCAP“ specialistai įvertino penkiomis žvaigždutėmis iš penkių, nemalonės susilaukė smūgio į šoną metu atsidariusios galinės durelės.
„Fiat 500X“ sulaukė 86 proc. už suaugusių keleivių saugumą, 85 proc. už vaikų keleivių saugumą, 74 proc. įvertinimą už aplinkinių pėsčiųjų saugumą ir 64 proc. už saugos sistemas.
Itališkas automobilis taškus prarado už tai, kad bazinėje komplektacijoje nėra siūloma autonominė stabdymo sistema – ji montuojama tik tam tikrose komplektacijose.
Japonų „Mazda2“ 86 proc. įvertinimą gavo už suaugusių keleivių saugumą, 78 proc. už vaikų keleivių saugumą, 84 proc. už pėsčiųjų saugumą ir 64 proc. už pėsčiųjų saugumą.
Nors „Mazda“ gavo geriausią įvertinimą už aplinkinių keleivių saugumą, tačiau „Euro NCAP“ specialistams taip pat užkliuvo tai, kad autonominė stabdymo sistema, kaip ir „Fiat“, nėra montuojama baziniame modelyje.