Vilnietis Darius, šia gatve važiuojantis kasdien, pastebėjo, kad Taurupės gatvės šviežias asfaltas jau frezuojamas. „Gal dabar sugalvojo kloti kokias komunikacijas?“ – klausė skaitytojas.
Jis taip pat pastebėjo, kad šoniniai vandens nutekėjimo latakai lipdomi ant smėlėto paviršiaus, o ne ant skaldos sluoksnio. Ir suabejojo, kad toks kelininkų sprendimas atlaikys ilgiau nei keletą metų.
Gintautas Niaura, Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento Susisiekimo komunikacijų skyriaus vadovas čia nieko blogo nemato.
Jo teigimu, ką tik paklotas asfaltas frezuojamas todėl, kad Vilniaus miesto savivaldybė, atsižvelgdama į Pilaitės rajono gyventojų prašymus bei norėdama užtikrinti vairuotojų saugumą, liepą ištisai išasfaltuotoje Taurupės gatvėje, įrengia du greičio mažinimo kalnelius. Vienas jų rengtas atnaujintos gatvės pradžioje, kitas – ties senuoju Gudelių kaimu. Artimiausiu metu bus įrengti ir įspėjamieji kelio ženklai.
G.Niauros teigimu, Taurupės gatvės kelkraštyje įrengtas daugiau kaip pusantro metro pločio latakas tam, kad apsaugotų gatvės kelkraščius ir po gausių kritulių jie nebūtų išplaunami. Eismo juostų plotis yra pakankamas, kad automobiliai nevažiuotų ant latako, kuris neskirtas automobilių eismui. Todėl latakai turėtų atlaikyti.