Taip vadinami „Small Overlap Frontal Test“ kategorijos testai atliekami mašinai važiuojant 64 km/val. greičiu bei trenkiantis į kiūtį taip, kad ji liestų tik ketvirtį automobilio priekio pločio. Tiksliau sakant, smūgio metu energiją turi sugerti ne visas priekis, o 25 proc. jo dalis.
Net ir visiškai naujas „Toyota Corolla“ automobilis nesugebėjo pelnyti „Top Safety Pick+“ įvertinimo. Mat, gamintojai daugiau dėmesio skiria kitiems avarijų bandymams („Euro NCAP“ bei „NTHSA NCAP“ JAV rinkai), kur testų metu automobiliai į kliūtį trenkiasi platesne savo priekio dalimi (40 proc.).
Tačiau tokie baisūs testai „Volvo“ kompanijai gėdos neužtraukė. Daugiau nei dešimtį metų gaminamas XC90 visureigis dar kartą įrodo, kad švedų filosofijoje saugumas yra labai aukštoje pozicijoje. 64 km/val. greičiu į siaurą kliūtį rėžęsis visureigis parodė puikius rezultatus. Esminiai konstrukciniai elementai smūgį sugėrė, palyginti, labai švelniai.
Įdomu, ką „Volvo“ parodys su naujos kartos XC90, tačiau kad ir kaip būtų, pirmosios kartos visureigiai dar kartą įrodė, kad dešimtmetį jie buvo gaminami ne veltui.
Palyginimui, pažiūrėkite, kaip viskas susiklostė bandant JAV rinkai skirtą „Toyota Corolla“. Akivaizdu, kad automobilis visą smūgį sugėrė blogiau nei „Volvo“ visureigis. Tuo tarpu nuo 2003-ųjų gaminamas XC90, sugėręs dalį energijos tiesiog nuslydo nuo kliūties.