Tai ketvirtasis iš pagrindų atnaujinamo asortimento modelis po naujųjų NX, RX ir visiškai elektrinio RZ visureigių pasirodymo. Ant visiškai naujos platformos sukurti Japonijos gamintojo modeliai išsiskiria naujoviškomis jėgos pavaromis bei novatoriškomis technologijomis.
LM yra visai naujo tipo „Lexus“ automobilis Europos rinkoje. Tai tarsi prabangus didžiausias limuzinas erdvaus mikroautobuso formatu. Kaip rodo jo „L“ žymėjimas, LM yra „Lexus“ flagmanų serijos atstovas kartu su didžiuoju LS sedanu ir LC kupė bei kabrioletu.
Kaip ir visi kiti naujieji „Lexus“ modeliai, taip ir LM buvo kuriamas atsižvelgiant į subtiliausius žmogaus poreikius. Inžinieriai rėmėsi „Lexus“ modelius apibūdinančia Omotenashi svetingumo filosofija, tad pagrindinį dėmesį skyrė keleivių patogumui ir gerovei.
Projektuojant automobilio sėdynes ypatingas dėmesys buvo skiriamas atramai ir komfortui, o salone įrengta preciziška temperatūros, oro kokybės ir apšvietimo kontrolės sistema. Japonai taip pat įdiegė paprastą ir intuityvią prieigą prie ryšio ir pramogų sistemų, įskaitant 48 colių įstrižainės HD vaizdo kokybės plačiaekranį monitorių ir pagal užsakymą specialiai šiam modeliui sukurtą prabangią „Mark Levinson 3D“ erdvinio garso sistemą.
Lyg svetainėje ar mobiliame biure
Projektuodami naująjį mikroautobuso modelį, „Lexus“ inžinieriai užsibrėžė sukurti aukščiausios klasės saloną, patogų it namų svetainė, bet su visais mobilaus biuro privalumais. Iki šiol dar niekam nepavyko pasiūlyti tokios, kokybiškai du pasaulius suderinančios koncepcijos. Be to, galima rinktis keturių arba septynių vietų LM modelį: automobilio ilgis siekia 5 130 mm, o didelę erdvę užtikrinanti ratų bazė – net 3 000 mm.
Septynių vietų modelyje pirmenybė teikiama vidurinei VIP sėdynių eilei – joje daugybė erdvės ir patogus funkcijų valdymas. Papildoma trečioji eilė yra su trimis atverčiamomis sėdynėmis, kurias galima nulenkti, kai reikia daugiau vietos bagažui.
Savo ruožtu keturvietis modelis įrengtas laikantis aukščiausios prabangos kanonų. Gale jis turi dvi daugiafunkces sėdynes. Jose sėdintieji gali pasiekti daugybę funkcijų, tad kiekviena kelionė bus maksimaliai patogi.
Vairuotojo vieta projektuota laikantis Omotenashi principų, todėl didelis dėmesys buvo teikiamas smulkioms detalėms – kaip ir kituose naujausiuose „Lexus“ modeliuose. Čia pagrindinių valdiklių, prietaisų rodmenų ir informacijos šaltinių išdėstymas atitinka Tazuna koncepciją: vairuotojui viskas pasiekiama ir matoma nedideliais rankų ar akių judesiais, o visą dėmesį jis gali sutelkti į kelią.
Naujausios kartos technologijos
Naujasis LM atspindi „Lexus“ bendrovės „Next Chapter“ dizaino kalbą, sukurtą plėtojant „orios elegancijos“ temą. Rezultatas – unikalus ir užtikrintai ant kelio stovintis mikroautobusas. Dėl puikių proporcijų juo lengva naudotis ir manevruoti.
Europos rinkoje LM bus siūlomas kaip LM 350h modifikacija su įsikraunančia hibridine elektros pavara, kurioje – „Lexus“ 2,5 litro darbinio tūrio 250 AG galios benzininis variklis. Ši galios sistema, kuri taip pat montuojama visiškai naujuose NX 350h ir RX 350h modeliuose, pagrįstai vertinama kaip tylus, subtilus ir didelio našumo jėgos šaltinis.
Standartiškai mikroautobuse montuojama elektronikos valdoma visų varančiųjų ratų pavara „E-Four“ su suprogramuotu didesniu sukimo momento paskirstymu galinei ašiai, kad transporto priemonė būtų stabili posūkiuose ir padidėtų automobilio gale sėdinčių keleivių komfortas.
LM įdiegta naujausios kartos „Lexus Safety System +“ aktyviosios saugos ir pagalbos vairuotojui sistemų visuma. Naujausia jos versija apima išplėstas priešavarinės sistemos funkcijas, įskaitant avarinio vairavimo pagalbinę sistemą ir adaptyviąją pastovaus greičio palaikymo sistemą, taip pat proaktyvią vairavimo pagalbos technologiją bei naują vairuotojo nuovargio ir išsiblaškymo stebėjimo funkciją.
Naujasis LM Baltijos šalyse debiutuos 2023 metų rudenį.