Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Netikėtumas: „Renault Zoe“ saugumo bandymuose surinko mažiau žvaigždučių, nei „Dacia Spring“

„Euro NCAP“ atlieka naujų automobilių saugumo bandymus ir juos įvertina žvaigždutėmis. Daugelis šiuolaikinių automobilių gauna 4-5 žvaigždutes. 3 žvaigždučių reitingas iš esmės jau yra prastas ir juo dažniausiai įvertinami tik patys pigiausi automobiliai. Tačiau dabar elektromobilis „Renault Zoe“ gavo 0 žvaigždučių.
Renault ZOE
Renault ZOE / Renault nuotr.

„Renault Zoe“ – tai nedidelis miesto elektromobilis, tačiau dydis tikrai nėra esminis faktorius. „Fiat 500e“ buvo įvertintas 4 žvaigždutėmis, o „Škoda Fabia“ gavo visas 5. Tiesą sakant, 0 žvaigždučių yra labai retas reiškinys. „Euro NCAP“ dabar yra tik trys automobiliai, kurie buvo taip prastai įvertinti – „Fiat Panda“, „Fiat Punto“ ir, žinoma, „Renault Zoe“.

Ir tai yra labai netikėta, nes „Renault Zoe“ dar visai neseniai turėjo 5 žvaigždučių saugumo reitingą. Pernai automobilis buvo stipriai atnaujintas ir gavo naują bateriją. Tačiau kai kurie pakeitimai buvo prastesni.

Pavyzdžiui, visiškai pakeista šoninė saugos pagalvė ir dabar ji nebeapsaugo galvos. Kai bandymų metu „Zoe“ šonu trenkėsi į stulpą, vairuotojo modelio galva trenkėsi į stulpą. Ne į šoninį stiklą ar automobilio statramstį – į stulpą. Tiesa, „Euro NCAP“ specialistai teigia, kad geresnė šoninė oro pagalvė nebūtų padėjusi pelnyti vienos žvaigždutės.

Kai „Renault Zoe“ buvo bandomas priekinių smūgių testuose, inžinieriai pastebėjo, kad vairuotojo kaklas ir krūtinė yra labai prastai apsaugoti, o ir ant galinės sėdynės įsitaisę vaikai irgi nėra saugūs. Be to, „Zoe“ neturi kai kurių aktyvių saugumo sistemų (pavyzdžiui, perspėjimo apie netyčinį išriedėjimą iš juostos), kurios daugelyje kitų automobilių yra standartinės. Jos nebuvo pašalintos – tiesiog buvo atnaujinti „Euro NCAP“ reikalavimai.

Galiausiai „Renault Zoe“ rezultatai atrodo taip – suaugusiųjų saugumas įvertintas 43 proc., vaikų – 52 proc., pažeidžiamiausių eismo dalyvių (pėsčiųjų, dviratininkų) – 41 proc.

Svarbu pabrėžti, kad „Euro NCAP“ bandymai yra savanoriški. „Renault“ pati norėjo įvertinti „Zoe“ ir nors tai yra prasta reklama, galės naudoti šiuos duomenis. Be to, šis hečbekas nėra nesaugus – jis atitinka visus techninius reikalavimus. Tiesiog vietos tobulėjimui tikrai yra.

VIDEO: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Renault ZOE 2021

„Dacia Spring“ – vienas pigiausių elektromobilių Europoje – pelnė 1 žvaigždutę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?