Sunkvežimis turi du sniego valymo peilius. Vieną, tradicinį, iš priekio, o antrą – einantį per visą puspriekabės ilgį – iš šono, rašo trucker.lt.
Didinant greitį specialus mechanizmas pasuka puspriekabę ir ji keliu juda šonu, tarsi slysdama. Taip vienas automobilis iškart nuvalo ir pabarsto reagentu dvi kelio juostas.
Reversinio eismo juostos yra daugelyje pasaulio šalių. Jos, esant reikalui, leidžia padidinti automobilių srautą reikiama kryptimi. Deja, dažniausiai, naudojant tokias juostas kyla grėsmė saugumui, padaugėja avarijų. Laimei, pagaliau buvo rastas problemos sprendimas – dabar tokias juostas galima formuoti išsaugant skiriamuosius barjerus. Kaip tik tam ir buvo sugalvotas žemiau matomas automobilis
Tuneliai – vieni sudėtingiausių ir brangiausiai kainuojančių statinių. Kartais finansiškai pigiau pastatyti kelis tiltus, negu išrausti vieną tunelį. Tiksliau, taip buvo, kol nebuvo sukurtas automobilis, galintis greitai ir lengvai „tiesti“ tunelius. Teigiama, kad per parą jis vienas gali suformuoti iki 400 metrų ilgio tunelį. Technologija tokia, kad judėdamas sunkvežimis iškart stato ir tunelio lubas. Procesas – vaizdo įraše.
Australų įmonė Residue Solutions gamina vadinamuosius sraigtamobilius – transporto priemones, kurias varo ne ratai ar vikšrai, o besisukantis sraigtas. Tokie automobiliai nepakeičiami visiškoje bekelėje, tačiau nėra pritaikyti kietam gruntui.
Labai sunkius krovinius galintys pervežti visureigiai? Taip, tokie irgi egzistuoja. Jei tiksliau, tokie yra Mercedes Benz Arocs serijos sunkvežimiai. Šie automobiliai, ypač 8 arba 10 ratų versijos, net ir pilnai pakrauti, gali įveikti beveik bet kokią bekelę.