Retas kuris yra gyvai matęs šiuos automobilius, tad „Trucker“ kviečia pasigrožėti ypatingai retais egzemplioriais, bent nuotraukose.
Sovietiniai pikapai buvo gaminami dar iki Antrojo pasaulio karo. Tai buvo du modeliai – GAZ 4 ir GAZ 415. Po karo buvo ilgoka pertrauka, o vėliau pasirodė modifikuota „Moskvičiaus“ arba kaip jis buvo vadinamas senesnio leidimo knygose – „Maskviečio“ – versija IŽ 27151. Modelių buvo ir daugiau, tačiau jie, dažniausiai, būdavo naudojami įmonių vidaus reikmės ir gaminami iš… brokuotų kėbulų.
GAZ 415 (1939−1941)
Serijinis, ikikarinis pikapas. Buvo pagaminta apie 5 000 tokių automobilių, bet privatūs asmenys įsigyti jų negalėjo.
GAZ 4 (1933−1937)
Pirmasis sovietinis pikapas, kuriam buvo panaudota GAZ-A bazė. Automobiliui naudota sunkvežimio GAZ AA kabina. Iš viso buvo surinkta 11 500 tokių modelių.
VAZ 2101
Šie automobiliai nebuvo serijiniai ir buvo gaminami tik tada, jei likdavo dalių arba pasitaikydavo brokuotų 2101, 2102, 2104, 2105 ir 2107 modelių kėbulų. Dalis kėbulo tiesiog buvo nupjaunama ir toks „pikapas“ paleidžiamas į „vidines“ gamyklų trasas. Išimtis buvo didžiosios šventės, kada VAZ gamykla miesto poreikiams galėjo vienu metu skirti apie 50 įvairiausių pikapų.
VAZ 2016 „Turistas“ 007
1976 m. pasirodė bandomoji VAZ pikapo versija. Buvo planuota pradėti jos serijinę gamybą. Inžinieriai sumąstė, kad krovinių skyriuje turi būti įmontuota palapinė, kurią bus galima išskleisti norimoje vietoje. Deja, idėja taip ir liko idėja.
IŽ 27151004
Keleivinis automobilis ir vienintelis tikras serijinis sovietinis pikapas, gamintas nuo 1972 iki 2001 m. Automobilis buvo sukurtas panaudojus krovininį furgoną IŽ 2715. Įdomu tai, kad pikapas buvo gaminamas skirtingų versijų, išvaizdos ir su skirtingais privalumais.
ZAZ 968MP
Serijinis pikapas, pasirodęs Sovietų sąjungoje agonijos metais, todėl jo gamyba vyko tik nuo 1990 iki 1992 m.
ZAZ 965P010
Pikapas pagamintas iš vadinamojo „kupriuko“ ir naudotas įmonės vidaus reikmėms. Iš brokuotų kėbulų buvo surinkti keli tokie modeliai.