Jau anksčiau „GT-R Nismo“ įveikė Niurburgringo trasą – rezultatais jose lygiuojasi visi greitų automobilių gamintojai. „Nissan“ kūrinys čia užtruko 7 minutes ir 8,679 sekundes bei pateko tarp greičiausių šią trasą įveikusių serijinių automobilių.
Kaip tai buvo pasiekta? „Paprastas“ 2013-ųjų „Nissan GT-R“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,7 sek., o Niurburgringo ratą apvažiuoja bene keliolika sekundžių lėčiau.
Variklis čia – nepakeistas, tačiau rankos prie jo pridėtos. 3,8 litro darbinis tūris, dvi turbinos bei 592 AG ir 652 Nm – skaičiai, kuriuos pasiekė „Nismo“, yra keliomis dešimtimis didesni nei ankstesnio GT-R. Tai padaryta dėl naujų turbinų, didesnio pralaidumo degalų siurblio ir dar keletos patobulinimų.
Be viso to, „Nismo“ prikišo nagus prie automobilio išorės ir ten pridėliojo visokių niekučių, kurie pagerina aerodinamiką. Tuo pačiu – ir automobilio valdymą. Ir galiausiai – amortizatoriai su spyruoklėmis, kokių standartiniame GT-R nerasite. „Nismo“ pagaminti pakabos elementai turbūt daugiausia prisidėjo prie spartaus kaip niekad Niurburgringo įveikimo.
Ženevoje „Nissan“ atstovai teigė, kad „GT-R Nismo“ Europoje bus pradėtas pardavinėti šių metų rugsėjį. Jeigu norite skubiau – skriskite į Japoniją. Ten „GT-R Nismo“ jau parduodamas.