„Nissan“ elektrinis krosoveris – išmanus, savavaldis ir nuvažiuojantis 600 km

Elektrinis, autonominis ir viena įkrova nuvažiuojantis 600 km – tokį ateities visureigį „IMx“ pristatė „Nissan“ Tokijo automobilių parodoje.
„Nissan“ pristatė elektrinio visureigio „IMx“ viziją
„Nissan“ pristatė elektrinio visureigio „IMx“ viziją / „Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr.

Kaip teigė gamintojas, pagrindinė „IMx“ technologijų ypatybė yra naujesnė „ProPilot“ versija, įjungianti visiškai autonominį automobilio režimą. Įjungus šią, vairas įtraukiamas į prietaisų skydelį, nulenkiamos visos sėdynės, kad vairuotojui būtų daugiau vietos, o keleiviai galėtų atsipalaiduoti. Įjungus rankinį vairavimo režimą, viskas grįžta į pradinę padėtį.

Naudojo naują platformą

„Nissan IMx“ sukurtas naudojant naują EV platformą. Automobilio grindys visiškai plokščios, todėl salone daugiau erdvės. Žemas svorio centras suteikia daugiau stabilumo. Tai, įsitikinęs gamintojas, atneš naujovių į miesto visureigių segmentą.

„IMx“ yra varomas dviem galingais automobilio priekyje ir gale esančiais elektriniais varikliais, kurie varo automobilį visais keturiais ratais. Kartu varikliai sukuria 320 kW galią ir 700 Nm sukimo momentą. Naujas akumuliatorius vienu įkrovimu leidžia nuvažiuoti 600 kilometrų.

„Nissan Imx“, akcentavo gamintojas, galėtų prisidėti ir prie socialinės infrastruktūros. Pavyzdžiui, automobilio savininkui nukeliavus iki oro uosto, „IMx“ gali pats rasti stovėjimo vietą, prisijungti prie vietos elektros tinklo ir veikti kaip „virtualus“ energijos šaltinis, kuris grąžina elektros energiją tinklui. Automobilio savininkui grįžus, „IMx“ galėtų jį paimti prie terminalo ir parvežti į namus.

Minimalistinė išorė ir vidus

„Nissan“ pasistengė kurdami koncepcinio modelio kėbulą. Šis sportiškas, neperkrautas, o priekinėje dalyje – ženklui būdingos V formos radiatoriaus grotelės.

Kuriant kėbulą suderinta ryškios raudonos ir balto perlo spalvų derinys, kurį įkvėpė uramasari koncepcija, apibūdinanti tradicinio japonų kimono grožį ir ekstravaganciją.

Interjere – panoraminis OLED prietaisų skydelis. Sėdynių tekstūra išraižyta lazeriu, galvos atlošo tekstūra primena japonišką medinę dėlionę. Pastaroji detalė sudaryta iš silikoninės pagalvėlės ir trimačių objektų spausdintuvu išspausdinto apvado.

Dirbtinis intelektas suteikia galimybę vairuotojui prietaisų skydelį valdyti akių judesiais ir rankų mostais. Dėl šios intuityvios sąsajos – mažiau fizinių valdiklių ir mygtukų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų