Naujasis „Nissan Note“, išsiskiria iš kitų savo novatoriška technologija „Nissan Safety Shield“, kuri apima nukrypimo iš eismo juostos ir aklos matymo zonos įspėjimo bei judančių objektų aptikimo sistemas.
Šią technologiją papildo panoraminio vaizdo sistema, gebanti transliuoti vaizdą aplink automobilį 360 laipsnių kampu, tartum iš paukščio skrydžio. Ir yra dar viena maža, bet svarbi inovacija, kuri užtikrina, kad visos šios funkcijos būtų visiškai optimizuotos – pažangi „Nissan“ galinės vaizdo kameros valymo sistema. Ši, pilnai automatizuota, funkcija pasitelkia pažangius algoritmus, kurie apdoroja daugiau nei 3 milijonus pikselių, gaunamų iš galinės vaizdo kameros, per sekundę ir stebi transliuojamo vaizdo kokybę.
Kad aukščiausios klasės technologinės funkcijos būtų prieinamos ir mažų automobilių pirkėjams, „Nissan“ inžinieriai taip išplėtojo visas „Safety Shield“ funkcijas, kad jos veikia tik galinio vaizdo kameros pagrindu.
Tai reiškia, kad brangi radijo bangų, lazerinė arba priekinės kameros technologija, kuri būtina daugelyje aukščiausios klasės modelių, šiuo atveju nereikalinga, o „Note“ pirkėjai gali mėgautis analogiška technologija už daug mažesnę kainą.
Vis dėltoi, kai tiek daug funkcijų paremta nepertraukiamu plataus apžvalgos kampo galinės kameros veikimu, „Nissan“ inžinieriai nusprendė, kad objektyvas privalo būti neapdulkėjęs ir švarus bet kuriuo metu.
Richardas Piktonas, „Nissan Safety Shield“ inžinierius, pasakojo: „Galinė kamera yra „Safety Shield“ technologijos pagrindas. Negalėjome leisti, kad kameros lęšis kuriuo nors metu taptų nešvarus, nes dėl to būtų sudėtinga naudotis šios technologijos privalumais. Nenorėjome, kad objektyvo valymo užduotis gultų ant vairuotojo pečių, todėl sugalvojome šią pažangią valymo sistemą.“
Sistemos dėka ant galinės kameros nebus besikaupiančio purvo ar vandens lašelių, o svarbiausia, tam nereikės jokių vairuotojo pastangų. Yra net ir funkcija, skirta lietui, o bandymais nustatyta, kad geriausiai kamera veikia, kai drėkinama labai maža, bet nuolatine vandens srove, kad dideli vandens lašai negalėtų susidaryti ant kameros ir pakenkti gaunamo vaizdo kokybei.
Išsamus skaitmeninis modeliavimas ir testai, atlikti realiomis sąlygomis, parodė, kad vandens sunaudojimas sistemoje yra minimalus, kurio nedidelis kiekis paimamas iš „Note“ priekinio stiklo apiplovimo bakelio. Oro srovę pučia mažytis kompresorius, sumontuotas „Note“ galinėje dalyje.
Naujojo „Note“ automobilio esminis tikslas – prieinamos aukštos klasės technologijos pirkėjams net ir mažų automobilių segmente. Šis tikslas yra įgyvendinamas pritaikant novatoriškas idėjas visiems dizaino ir inžinerijos aspektams.