Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Nissan“ gamins serijinius „BladeGlider“

Tokijo automobilių parodoje vienas „Nissan“ vadovų Andy Palmeris atskleidė, kad serijinė „BladeGlider“ versija debiutuos per artimiausius trejus metus. Jis taip pat atskleidė, kad kompanija jau bando elektrinį trivietį, o projektą koordinuoti padeda Benas Bowlby‘us – „DeltaWing“ idėjos autorius.
„Nissan BladeGlider“
„Nissan BladeGlider“ / „Nissan“ nuotr.

„Puikiai suprantu, kad jauni žmonės nori sportinių automobilių, tačiau jų tėvai tokiems atžalų norams priešinasi. Esminė šių laikų sportinių automobilių problema yra ta, kad dauguma jų priklauso ne jauniems vairuotojams, o jų tėvams“, – teigė ponas Palmeris. „Mes ieškome būdų, kaip ir vėl sugrįžti prie automobilių, kurie būtų sportiški, geidžiami ir, svarbiausia, įperkami.“

Tuo tarpu „Nissan“ dizaino vadovas Shiro Nakamura atskleidė, kad parodytas „BladeGlider“ yra tik ekstremali serijinio automobilio interpretacija, todėl neabejojama, kad mašina savo virtimo į serijinį modelį metu, keisis labai smarkiai.

„Nissan“ nuotr./„Nissan BladeGlider“
„Nissan“ nuotr./„Nissan BladeGlider“

Koncepcinio automobilio kėbulas pagamintas iš anglies pluoštu sutvirtino plastiko. Elektros motorai sumontuoti galiniuose ratuose, o ličio-jonų baterijos paslėptos mašinos gale, pačioje žemiausioje įmanomoje pozicijoje. Teigiama, kad šio prototipo svorio balansas paskirstytas 30:70 santykiu (daugiau masės skirta galui), tačiau dėl neįprastos mašinos formos ir pažangių technologijų, automobiliui tai suteikia puikias valdymo savybes.

„Man teko bandyti šį automobilį. Tai – nepakartojamas, niekur anksčiau nepatirtas jausmas“, – prisipažino „Nissan“ valdybos narys Andy Palmeris. „Ši mašina labai vikri. O net ir slydimo metu galinę ašį „sugauti“ yra neapsakomai lengva.“

„Nissan“ nuotr./„Nissan BladeGlider“
„Nissan“ nuotr./„Nissan BladeGlider“

Specialistas pridūrė, kad serijinis „BladeGlider“ „Nissan“ gamoje užims žemesnę nei 370Z poziciją.

Negalima neigti, kad tai yra įdomus automobilis, tačiau GAZAS.LT kolektyvo nuomone, prie šio modelio valdymo, o ypač gabaritų jutimo reikės pratintis labai ilgai – gerokai siauresnis mašinos priekis vilios įsisprausti į siauresnius plyšius, tačiau staigiai platėjanti galinė dalis gali reikšti, kad mašina netilps. Įdomu, kokia yra „Nissan“ pozicija šiuo atveju.

Tokijo automobilių parodoje „Nissan“ pristatė ir kitus, kiek artimesnius klasikinio tipo automobiliams, konceptus – „IDx Freeflow“ ir „IDx Nismo“. Teigiama, kad su šių eksponatų tikslas – generuoti žmonių nuomones apie tokius automobilius, o tik gavus pakankamą skaičių pozityvių atsiliepimų būtų svarstoma serijinė jų gamyba.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?