Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Nissan“ išleidžia naują 1,3 litro benzininį variklį – siekia ir toliau didinti „Qashqai“ patrauklumą

„Nissan Qashqai“ dabar parduodamas su naujuoju 1,3 litro benzininiu varikliu. Tai naujausias Europoje labiausiai perkamo krosoverio „Qashqai“ sėkmės istorijos skyrius, kuriame toliau didinamas SUV patrauklumas klientams. Naujas didelio efektyvumo variklis su 140 AG ir 160 AG užtikrina mažesnes degalų sąnaudas ir CO2 taršą, rašoma pranešime.
Atnaujintas „Nissan Qashqai“
Atnaujintas „Nissan Qashqai“

Mažesnės degalų sąnaudos

Nuo šiol „Nissan Qashqai“ turės naują 1,3 litro benzininį 140 AG arba 160 AG variklį, kuris derinamas su šešių pavarų mechanine arba naująja septynių pavarų dvigubos sankabos transmisija (DCT). Kol kas modeliai su naujuoju varikliu tiekiami tik su priekiniais varančiaisiais ratais. Tai pirmas kartas, kai DCT montuojama „Nissan“ modeliuose.

Siūlomos trys naujojo 1,3 litro variklių versijos: 140 AG, 240 Nm su šešių pavarų mechanine transmisija, 160 AG, 260 Nm su šešių pavarų mechanine transmisija ir 160 AG, 270 Nm su septynių automatine pavarų dėže DCT.

Ši patobulinta benzininė galios pavara, pasižymi mažesnėmis degalų sąnaudomis ir CO2 tarša.

Jean-Philippesas Roux, „Nissan Europe“ miesto visureigių generalinis vadovas, komentavo: „Šio naujojo 1,3 litro variklio išleidimas yra tinkamas atsakas į besikeičiančias rinkos sąlygas, kadangi patenkina klientų poreikius, susijusius su didelio efektyvumo benzininiu varikliu, kuris užtikrina išskirtinį važiavimo našumą ir mažesnes degalų sąnaudas.“

Šiame „Qashqai“ trys naujosios 1,3 litro galios pavaros pakeičia tris senąsias: 1,2 litro 115 AG su mechanine transmisija ir CVT bei 1,6 litro 163 AG su mechanine transmisija. Visos naujosios galios pavaros atitinka naujausius „Euro 6d-Temp“ taršos standartus.

Dar daugiau dėmesio emisijai

Naujasis variklis yra ne tik ekonomiškesnis bei ekologiškesnis, bet ir jo reakcijos laikas esant mažam sūkių skaičiui sklandesnis, akceleracija energingesnė.

Geresnį efektyvumą palyginti su ankstesniais benzininiais varikliais užtikrina iš pagrindų perkurtas variklio dizainas. Buvo pridėtas benzino dalelių filtras, taip pat patobulinta degalų įpurškimo sistema, degimo kameros konstrukcija, sumažinta trintis ir optimizuotas turbokompresorius. Šis variklis taip pat yra tylesnis, nes geba pasiekti aukštą sukimo momentą žemų sūkių diapazone.

Palyginti su ankstesniu 1,2 litro 115 AG varikliu su mechanine transmisija, naujasis 1,3 litro 140 AG variklis su mechanine transmisija turi papildomus 25 AG ir 50 Nm didesnį sukimo momentą. Naujojo „Qashqai“ su 17 colių ratlankiais CO2 tarša yra 121 g/km (NEDC-BT), kas yra 8 g/km mažiau palyginti su ankstesniu (NEDC).

Galima rasti ir daugiau naujojo variklio privalumų. Nors pagreitėjimas iki 100 km/val. išliko beveik toks pats (10.6 sek. su 1.2 litro, 10.5 sek. su naujuoju 1.3 litro varikliu), greitėjimas 4 pavara nuo 80-100km/val. pagerėjo 1,2 sekundės (nuo 5.7 iki 4.5 sek. arba – 21 proc.). Šešta pavara nuo 100-120 km/val. įsibėgėja net 35 proc. greičiau.

Palyginti su ankstesniu 1,6 litro 163 AG varikliu su mechanine transmisija, naujasis 1,3 litro 160 AG variklis su mechanine transmisija pasižymi 3 AG mažesne galia, tačiau 20 Nm didesniu sukimo momentu. Naujojo „Qashqai“ su 17 colių ratlankiais anglies dioksido išmetamas kiekis yra 121 g/km (NEDC-BT), kas yra 13 g/km mažiau palyginti su ankstesniu (NEDC).

Naujoji automatinė DCT transmisija irgi suteiks naujų vairavimo pojūčių. Eliminuota pavarų perjungimo pauzė ar galios ir sukimo momento trūkumas, todėl vairuotojai galės labiau mėgautis vairavimu.

Variklis buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Daimler“, dirbančiu su „Mercedes-Benz“ prekės ženklo transporto priemonėmis. Iki kitų finansinių metų aljansas tikisi surinkti iki vieno milijono šių variklių, kas sudaro daugiau nei 50 proc. visų parduotų „Qashqai“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų