Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Nissan Juke-R“ istorija: valdymas

Joks geras sportinis automobilis negali vadintis sportiniu, jei moka greitai važiuoti tik tiesiai. „Nissan Juke-R“ nebus išimtis – prie jo pakabos stygavimo pluša krūva patyrusių inžinierių.
„Nissan Juke-R“
„Nissan Juke-R“ / Gamintojo nuotr.

„Superkrosouverio“ pakabos elementai buvo perkelti iš GT-R. Tiesa, 25 cm trumpesniame kėbule jie turėjo būti reguliuojami visiškai kitaip. Gera žinia yra „Juke-R“ sumontuotas saugos rėmas („rollcage“, angl.), kuris prisideda prie viso kėbulo tvirtumo.

VIDEO: Nissan JUKE-R Video 8 - Handling

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos