„Taip, naujos kartos 370Z egzistuos ir žinau, kokį variklį jis turės. Būtų logiška galvoti, kad naujasis modelis turės mažesnio darbinio tūrio motorą su turbina. Taip pat, planuojamos paprasta bei „Nismo“ versijos“, – artimiausių metų kompanijos planus atskleidė A.Palmeris.
Paskutinis Z serijos „Nissan“ modelis su turbina buvo 300ZX, gamintas prieš dvidešimt metų.
Tas pats „Nissan“ viceprezidentas prieš kelis mėnesius išvadino „Toyota GT86“ automobiliu penkiasdešimtmečiams, o kompanija iškart po to pristatė koncepcinį „IDx Freeflow“, taip sukeldama diskusijų bangą, ar tai nėra atsakas į GT 86.
Be viso to, „Nissan“ kone kasmet pristato viena sekundės dalimi iki 100 km/val. pagreitėjantį GT-R bei lapkričio mėnesį paskelbė, kad gamins serijinius „BladeGlider“. Pridėjus pastaraisiais metais atgimusį „Nismo“ prekinį ženklą, „Nissan“ indėlį į sportiškų automobilių kultūrą galima vadinti milžinišku. Kuris gamintojas paseks jų pėdomis?