„Nissan“ priversta susidurti su silpna paklausa bei spręsti problemas, susijusias su buvusio vadovo Carloso Ghosno (Karloso Gono) suėmimu.
Bendrovė pažymėjo, kad pasaulinė koronaviruso pandemija paveikė visus jos verslo aspektus, nes visą automobilių pramonę ištiko krizė.
Gamintoja pranešė, jog per metus, pasibaigusius kovo mėnesį, patyrė 671,2 mlrd. jenų (6,2 mlrd. JAV dolerių) grynuosius nuostolius, palyginti su 319,1 mlrd. jenų grynuoju pelnu prieš metus. Veiklos nuostoliai siekė 40,5 mlrd. jenų.
Bendrovė pristatė ketverių metų planą, numatantį, kad pasaulinė gamyba bus sumažinta 20 proc., uždaryta gamykla Barselonoje, kurioje dirba 3 tūkst. žmonių, ir sumažintas modelių pasirinkimas.
Bendrovė pažymėjo, kad pasaulinė koronaviruso pandemija paveikė visus jos verslo aspektus, nes visą automobilių pramonę ištiko krizė.
Bendrovė pažymėjo, kad pasaulinė pandemija „padarė didelę įtaką“ gamybai, pardavimams ir kitai verslo veiklai visuose regionuose, o dėl tebesitęsiančio neapibrėžtumo gamintoja negali paskelbti einamųjų fiskalinių metų prognozės.
Pažymėtina, kad bendrovės rezultatai buvo dar prastesni, nei buvo prognozuota, o generalinis direktorius Makoto Uchida pareiškė, jog įmonė priversta „pripažinti nesėkmes“.
Koronaviruso pandemijos padariniai prisidėjo prie jau esamų „Nissan“ problemų, įskaitant silpną paklausą, su C.Ghosnu susijusį skandalą ir įtampą su aljanso partnerėmis „Renault“ ir „Mitsubishi Motors“.
„Nissan“ susidūrė su itin sudėtinga verslo aplinka“, – teigė Tokijuje įsikūrusios tyrimų ir konsultacijų bendrovės TIW automobilių rinkos analitikas Satoru Takada.
„Koronaviruso pandemijos smūgis pasivijo „Nissan“ tuo metu, kai bendrovė mėgino atsitiesti po ją ištikusių sunkumų“, – prieš paskelbiant finansinius rezultatus naujienų agentūrai AFP teigė Satoru Takada.
„Nissan“ jau sumažino darbuotojų skaičių, tačiau gali prireikti papildomų pertvarkymų“, – pridūrė jis.
„Nissan“ negali tikėtis V formos atsigavimo. Šiuo metu bendrovė išgyvena lemiamą etapą", – pridūrė jis.