„Re-Leaf“ pavadinimas, žinoma, yra žodžių žaismas, tačiau automobilis yra tikras. Įprastas padangas pakeitė skirtos lengvai bekelei, nes „Re-Leaf“ turės važiuoti per įvairias nuolaužas ir gamtines kliūtis. Ir tai nėra vienintelė važiuoklės modifikacija – automobilis yra 70 mm aukštesnis, važiuoklė yra platesnė, o dugną saugo didelis metalo lakštas.
„Re-Leaf“ taip pat turi platesnes arkas bei purvasaugius. Automobilis turi ir švyturėlius, garsinę perspėjimo sistemą.
„Re-Leaf“ neturi galinių sėdynių, kad galėtų vežti daugiau įrankių. Gale yra 32 colių LED ekranas ir neblogas darbastalis. Čia yra vietos ir dronui bei kitiems daiktams, kurių gali prireikti katastrofos atveju.
Tačiau kodėl elektromobilis? Nes elektromobilis tam puikiai tinka!
Įvairios avarijos ir gamtinės katastrofos dažnai nutraukia elektros tiekimą. Priklausomai nuo nelaimės masto, toje vietoje elektros galima nesulaukti ir 24 ar net 48 valandas. Dabar naudojami generatoriai, tačiau geras elektromobilis elektros gali pasiūlyti daug greičiau ir patikimiau. Bent jau iki tol, kol generatoriai bus įrengti.
„Re-Leaf“ turėtų 40 arba 62 kWh bateriją. Pastaroji yra tokia didelė, kad pilnai įkrauta vidutinį namą Europoje maitintų net 6 dienas. „Re-Leaf“ turi du išorinius vandeniui atsparius kištukinius lizdus įvairiems įrankiams. Dar vienas lizdas yra automobilio bagažinėje.
Elektriniai pneumatiniai kūjai, ventiliatoriai, sriubos greitpuodžiai, medicininė įranga, apšvietimas – „Re-Leaf“ gali suteikti energijos visiems būtiniausiems įrankiams. Pats automobilis yra pakankamai mažas, kad pasiektų ir sunkiau pasiekiamas vietas. Net atvykus didesnėms, galingesnėms mašinoms „Re-Leaf“ galėtų padėti įkrauti komunikacijos įrangą ar tiekti energiją operacijos valdymo centrui.
Ar „Re-Leaf“ bus gaminamas – neaišku. Greičiausiai tai ir teliks koncepcija. Tačiau šis automobilis parodo, kad elektromobiliai turi kitų privalumų šalia ekologijos, tylos ir pigaus išlaikymo.