Ketvirtos kartos krosoveris „X-Trail“ gaminamas tik su hibridinėmis jėgainėmis. Viena iš jų – tradicinė su „mild hybrid“ technologija (trijų cilindrų turbininis 1,5 l variklis ir 12 V starteris-generatorius). Tačiau kitos dvi – tai naujosios e‑Power sistemos, kurias sudaro minėtas trijų cilindrų variklis su vienu arba dviem elektros motorais.
Priekine ašimi varomas "X-Trail" e‑Power išvysto 204 AG (330 Nm) ir iki 100 km/val. įsibėgėja per 8 sekundes. Visų ratų pavara varoma versija turi 213 AG, o įsibėgėja per 7—7,2 sek.
e‑Power sistema
Ši sistema jau buvo panaudota naujajame „Nissan Qashqai“. Jos esmė labai paprasta: vidaus degimo variklis nėra tiesiogiai susijęs su ratais. Jis atlieka tik generatoriaus funkciją, bet labai efektyviai.
„Nissan“ konstruktorių teigimu, tokia sistema turi daugybę privalumų. Tarkime, jau vien dėl to, kad vairuotojai mėgsta važiuoti elektromobiliais dėl jų tylumo ir dinamiškumo. Tačiau nemėgsta įkrauti baterijos. Iš tikrųjų, važiuojant 40 km/val., triukšmo lygis salone mažesnis 8 decibelais, nei įprastame. Kombinuotu ciklu toks krosoveris naudoja 5,8-6,5 l benzino.
Tiesa, „mild hybrid“ X-Trail su 1,5 l trijų cilindrų varikliu (163 AG) nėra toks dinamiškas: 9,6 sek. Tačiau jo maksimalus greitis yra didesnis – 200 km/val. lyginant su hibridų 170-180 km/val.
Ketvirtos kartos „X-Trail“ turės multimedijos sistemą NissanConnect su 12,3 colio ekranu, projekcinį ekraną ir dalinį autopilotą ProPILOT.
Kainos Baltijos šalyse kol kas neskelbiamos. Tačiau, pavyzdžiui, Italijoje, jos prasideda nuo 38 080 Eur.