„Nissan“ pristatė pagalbinę autonominio vairavimo technologiją

„Nissan Motor Co., Ltd.“ pranešė, jog šių metų rugpjūčio mėnesį Japonijos rinkoje pasirodys nauji „Serena“ vienatūriai, kuriuose bus įdiegta autonominio valdymo technologija „ProPILOT“, leidžianti patogiai ir ramiai keliauti greitkeliu, rašoma „Nissan“ pranešime spaudai.

„ProPILOT“ yra autonominio valdymo technologija, kuria galima naudotis greitkelio sąlygomis, kai nereikia keisti eismo juostos. „Nissan“ yra pirmoji Japonijos automobilių gamintoja, pristatanti tokią sistemą, kuri gali vienu metu visiškai automatiškai valdyti vairą, akceleratorių ir stabdžių sistemą, palengvindama vairavimą važiuojant intensyvaus eismo sąlygomis greitkelyje ir leidžiantis į tolimas keliones.

Naudodamasi pažangia vaizdų apdorojimo technologija, „ProPILOT“ sistema gali atpažinti įvairias kelio sąlygas bei eismo situacijas ir tiksliai valdyti vairą. „ProPILOT“ sistemą galima įjungti ir išjungti ant vairo įrengtu jungikliu, o sąsaja su atskiru ekranu leidžia matyti sistemos veikimo būklę.

Sistemos konfigūracija

Akceleratorius, stabdžių sistema ir vairas valdomi remiantis kameros perduota informacija. „ProPILOT“ kameroje įdiegta vaizdų apdorojimo programinė įranga, kuri gali greitai atpažinti priešais važiuojančių transporto priemonių padėtį ir eismo juostų žymas trimatėje erdvėje.

Funkcijos

Įjungus „ProPILOT“ sistemą, ji automatiškai kontroliuoja atstumą iki priešais važiuojančios transporto priemonės, priklausomai nuo vairuotojo nustatyto greičio diapazono (maždaug nuo 30 iki 100 km/val.). Be to, sistema fiksuoja eismo juostų žymas ir išlaiko automobilį eismo juostos viduryje (posūkiuose - taip pat).

Sustojus priekyje važiuojančiai transporto priemonei

„ProPILOT“ sistema ima automatiškai stabdyti automobilį, kol jis visiškai sustoja. Sustabdytas automobilis lieka stovėti vietoje net vairuotojui nenuspaudus stabdžio pedalo. Kai galima važiuoti toliau, „ProPILOT“ sistema įjungiama dar kartą palietus jungiklį arba švelniai spustelėjus akceleratorių.

„Nissan“ atlieka „ProPILOT“ bandymus įvairiomis važiavimo sąlygomis skirtinguose regionuose, kad sistema būtų tinkamai pritaikyta prie šalių, kuriose bus prekiaujama su ja komplektuojamais automobiliais, kelių.

Siekiant visiškai užkirsti kelią tragiškiems eismo įvykiams

Siekdama savo užsibrėžtų tikslų – iki nulio sumažinti aplinkos taršą ir tragiškų eismo įvykių keliuose skaičių, „Nissan“ bendrovė daug dėmesio skiria automobilių išmaniosioms technologijoms ir jų elektrifikacijai. Įgyvendindama savo pažangaus mobilumo („Intelligent Mobility“) viziją, „Nissan“ sukūrė „ProPILOT“ sistemą, kuri užtikrina didesnį saugumą ir suteikia vairuotojams pasitikėjimo jausmą kelyje. Tai „Nissan Intelligent Driving“ programos dalis.

„ProPILOT“ sistema bus montuojama ir kituose automobiliuose, tarp jų ir „Qashqai“ visureigiuose, kurie Europos rinką pasieks 2017 m. Šią technologiją planuojama pristatyti ir JAV bei Kinijoje. 2018 m. pasirodys „daugiajuostė“ autonominio valdymo technologijos versija, su kuria automobilis galės savarankiškai persirikiuoti į kitą eismo juostą keliaujant greitkeliu, o 2020 m. bus pristatyta dar viena šios technologijos versija, pakeisianti vairuotoją važiuojant miesto gatvėmis ir sankryžose.

VIDEO: „Nissan“ pagalbinė autonominio vairavimo „ProPILOT“ sistema

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs