2003-ieji ir 2004-ieji metai buvo idėjos įgyvendinimo laikotarpis. Specialistų komandai teko spręsti ir variklio klausimus. Tam buvo pasirinktas „Renault Scenic“ naudotas 1,5 dCi variklis. Dauguma technologinių sprendimų buvo daromi semiantis įkvėpimo iš hečbekų segmento, tačiau perkeliant visą ant SUV platformos.
Nors kūrėjai planavo, kad „Qashqai“ gimimas tęsis 18 mėnesių, tačiau jau po pusės termino komanda artėjo prie savo darbų pabaigos. Visiškai naujas modelis, SUV kategorijos „Qashqai“ pirmą kartą visuomenei pristatytas kaip koceptas 2004-ųjų Ženevos automobilių parodoje.
Jo pristatymas buvo lydimas įvairių nuomonių ir atsiliepimų. Vieni automobilių ekspertai negailėjo pagyrimų „Nissan“ idėjai, kiti svarstė, ar Japonijos gamintojas nepatirs fiasko.
„Vienas iš mūsų automobilio skirtumų tarp kitų SUV buvo tas, kad mes nusprendėme keturių varomųjų ratų sistemą pasiūlyti ne abosliučiai visiems „Qashqai“, bet tik 40 proc. visų pagamintų. Pavyzdžiui visi „X-Trail“ ar „Toyota RAV4“ buvo gaminami su keturių varomųjų ratų pavara. Mes surizikavome. Manėme, kad tikrai ne visiems SUV vairuotojams reikalinga 4WD sistema ir mažai pirkėjų apskritai kada nors važiuoja bekele“, – prisiminė P.Brownas.
„Nissan“ nusprendė, kad dviejų varomųjų ratų modelis pasižymės ir mažesnėmis degalų sąnaudomis. „Qashqai“ buvo numatytas 1,5 litro dyzelinis bei 1,6 benzininis agregatas. Taip pat kaip alternatyva iš „X-Trail“ buvo pasiskolintas ir dviejų litrų variklis.
2006-ųjų Paryžiaus autosalone buvo pristatytas serijinės gamybos „Qashqai“ ir jau 2007-ųjų vasarį prasidėjo prekyba. Nepaisant skeptikų nuomonių netrukus naujasis modelis taip išpopuliarėjo, kad greit tapo populiauriausiu gamintojo modeliu per visą 80 metų istoriją.
Jau 2007-ųjų pabaigoje „Nissan“ buvo pardavęs beveik 100 tūkst. „Qashqai“ vienetų. Nuo to laiko prabėgo dar atšuoneri metai, ir gamintojas jau skaičiuoja, kad visame pasaulyje šį krosoverį įsigijo 2,6 milijono žmonių.
2010-aisiais „Nissan“ rinkai pristatė ir dar vieną SUV. Šį kartą tai buvo išraiškingas kompaktinės klasės krosoveris „Juke“. Šis modelis taip pat netrukus sulaukė pirkėjų dėmesio ir dabar gamintojas skaičiuoja, kad „Juke“ visame pasaulyje parduota daugiau nei milijonas vienetų.
Gamą galutinai užpildė 2014-aisiais metais pristatytas naujos kartos „X-Trail“, kurį palankiai vertino didesnių SUV pirkėjai.
„Galima sakyti, kad „Qashqai“ man asmeniškai buvo labiausiai įsimintinas modelis. Jį kurdami jautėmės ypatingai, todėl džiaugiamės, kad pirkėjai tai įvertino. Apie tai kalba pardavimų skaičius visame pasaulyje. Fantastiška buvo stebėti, kaip vyko modelio gamybos ciklai, o viską vainikavo pirkėjų įvertinimas“, – sakė P.Brownas.
Praėjusiais metais „Nissan“ krosoverių pardavimai Europoje viršijo 400 tūkst. vienetų ir rinkoje užėmė 12,7 proc. dalį. Vien 2014-aisiais „Nissan Qashqai“ įsigijo 240 tūkst. pirkėjų.