„Juke Nismo RS“ – smagus ties kiekvienu sūkiu
Kitas modelis, į kurį persėdome antroje dienos pusėje – „Juke Nismo RS“. Ši „Juke“ versija po variklio gaubtu slepia patobulintą 1,6 litro DIG-T benzininį variklį su turbina. Šis komplektas sukuria 218 arklio jėgų ir yra itin vikrus.
Šį automobilį taip pat išbandėme kildami ir leisdamiesi kalnų keliais. Lenkimo manevrai buvo įmanomi tokiose kalnų kelių vietose, kur su kitu varikliu apie juos negalėtum net pagalvoti. Aštrus variklio darbas ir ausiai malonus riaumojimas „Juke RS“ suteikia kovingumo.
Mechaninė pavarų dėžė vairuotojui leidžia jaustis užtikrintai ir mėgautis kiekvienu „Nismo RS“ sūkiu.
Šis modelis tiesiog alsuoja sportiškumu. Apie tai byloja ne tik išorės apdailos elementai, bet ir automobilio salonas. „Recaro“ stiliaus sportinės sėdynės vairuotojui leidžia jaustis itin komfortabiliai posūkiuose.
Išorė? „Skonio reikalas“. Tačiau džiugina plačios personalizacijos galimybės. Pirkėjas gali rinktis ne tik spalvas ir ratlankius, bet ir spalvų derinius apdailoje. Taigi, kiekvienas čia atras savo spalvų spekrą.
Sportiškas „Nismo RS“ gausiai prikimštas įvairių saugumo technologijų. Davikliai seka akląją zoną, neleidžia nukrypti nuo linijos, perspėja apie judančius objektus.
Degalų sąnaudos? Patikėkite, vairuojant „Nismo RS“ jos yra visai neįdomios.
Mintys visuomet sukoncentruotos į vairavimą, manevravimą, nes tą daryti su „Nismo RS“ yra be galo malonu.